Akcija „Būk matomas“ pradėjo kelionę per Lietuvą

2015 spalio 15 d. 11 00 val. Lietuvos Parodų ir Kongresų Centre LITEXPO, parodoje "Baltic Fashion and Textile Vilnius 2015 iškilmingai startavo kasmetinė saugumo akcija "Būk matomas".
Akcija "Būk matomas"
Akcija "Būk matomas" / org. nuotr.

Džiaugiuosi, kad tokias akcijas vykdo nevyriausybinės organizacijos, kurios rodos ir taip turi ką veikti. Tokių saugumo akcijų niekada nebūna per daug.

Renginį savo kalba pradėjo Lietuvos Respublikos ministras pirmininkas Algirdas Butkevičius, globojantis šią akciją:  „Džiaugiuosi, kad tokias akcijas vykdo nevyriausybinės organizacijos, kurios rodos ir taip turi ką veikti. Tokių saugumo akcijų niekada nebūna per daug.“ Pirmasis akcijos „Būk matomas“ atšvaitas „Angeliukas“  buvo užkeptas Ministro Pirmininko rankomis.

Atidarymo metu akciją „Būk matomas“ pagerbė ir visas Lietuvos šou verslo žvaigždynas. Augustė Vedrickaitė – praeitų metų akcijos ambasadorė – pradėjo šou programą savo daina  „Saulė“, po kurios sekė naujų dizainų marškinėlių pristatymas. Marškinėlius kūrė jaunos dizainerės, kurios dalyvavo jaunųjų dizainerių konkurse. Jauna mama, Inesa Gervė, pristatė marškinėlių kolekciją „Būk matomas – nebūk laukinis“. Buvo pademonstruoti marškinėliai, dekoruoti atspindinčia plėvele, ant kurių buvo pavaizduoti įvairūs miško gyvūnai. Dizainerės mintis: „Dažnai žmonės elgiasi lyg laukiniai, ir ne tik kelyje, bet ir apskritai gyvenime. Noriu savo sukurtu dizainu pranešti žinutę – būkine žmonės, o ne gyvūnai, visais gyvenimo atvėjais.“

Org. nuotr./Akcija
Org. nuotr./Akcija "Būk matomas"

Podiumu žingsniavo žinomos Lietuvos moterys (Augustė Vedrickaitė, Ingrida Kazlauskaitė, Asta Jonušienė ir kt.) , kurios pademonstravo specialiai BŪK MATOMAS iniciatyvai sukurtus marškinėlius. Marškinėliai vėliau bus parduodami, o surinktas pelnas skirtas akcijai vykdyti ir plėtoti.

Anot akciją organizuojančios Jurgitos Pocienės, tai yra proga, priminti kiekvienam, kad jis yra vienintėlis ir nepakartojamas, ir nepakeičiamas. “Turime saugoiti save, savo vaikus, vieni kitus. Esame dėkingi visiems, kurie jungiasi prie mūsų darbo – globėjams, rėmėjams, partneriams ir draugams. Ypatingai noriu pasidžiaugti nauju automobiliu „Peugeot“, kurį skyrė rėmėjai. Su juo apvažiuosime triskart daugiau mokyklų, nei iki įiol, nes jis nerealiai ekonomiškas.“

Akcijos BŪK MATOMAS idėja – padaryti taip, kad atšvaitas visada būtų ant viršutinio drabužio, kurį dėvi vaikas ar suaugęs.

Akcijos BŪK MATOMAS idėja – padaryti taip, kad atšvaitas visada būtų ant viršutinio drabužio, kurį dėvi vaikas ar suaugęs. Atšvaitai, pritvirtinti terminiu būdu, ypatingi tuo, kad jų neįmanoma nulupti, sugadinti ar pamesti. Specialiu aparatu saugiai ir tvirtai prilipdomi švytintys dekoratyviniai elementai ne tik atlieka savo pagrindinę funkciją – apsaugo pėsčiajį kelyje, bet ir pagyvina drabužį.
Akcija organizuojama visos Lietuvos mastu, keliauja per mokyklas, bendruomenių namus ir seniūnijas.

 

Jau trečius metus organizuojama saugumo akcija BŪK MATOMAS šiemet planuoja aplankyti net 100 skirtingų Lietuvos vietų.

Akciją „Būk matomas“ organizuoja trečius metus gyvuojanti Daugiavaikių šeimų asociacija „MES“, vienijanti visavertes daugiavaikes šeimas ir siekianti, kad šeimoms Lietuvoje būtų gera gyventi.

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis