Kaip žinoma, paprastos sankryžos perdaromos į žiedines, tikintis, kad eismas jose vyks sklandžiau, kiek lėčiau, dėl to ir saugiau. Žiedo vidurys neužpildomas stacionariomis kliūtimis taip pat dėl saugumo bei patogumo: kad dėl neapdairumo neįvyktų avarija arba išskirtinai didelių gabaritų transportas tokiose vietose tiesiog neužstrigtų fiziškai.
Tačiau šiuo atveju, panašu, pirminis sumanymas nepavyko – vidinės žiedo dalies kontūras toks patogus, kad vairuotojai renkasi tiesią, o ne žiedinę trajektoriją. Tad gali būti, kad gatvės tvarkytojų pajėgoms 2025 m. dar teks čia sugrįžti.
Prieš ketverius metus prasidėjusi Ulonų ir Santaikos gatvių rekonstrukcija eina į pabaigą, dar 2024 m. vasarą rašė „Alytaus gidas“. Darbai buvo suskirstyti į penkis etapus. Pradžioje sutvarkyta Ulonų g. atkarpa miesto centro pusėje, vėliau kelininkai ėmėsi Santaikos gatvės.
Kadangi paskutinioji atkarpa nuo Varėnos gatvės iki Alytaus miesto riboženklio buvo mažiausiai susidėvėjusi, ji remontuota paskutiniu etapu. Čia darbai prasidėjo šių metų vasario mėnesio 21 dieną, kai
Alytaus miesto savivaldybė išdavė leidimą eismo ribojimui, taip kone pusvalandžiu prailginama į darbą važiuojančiųjų laiką.
Suprasti akimirksniu
- Ulonų ir Santaikos gatvių rekonstrukcijos metu nutiesti šaligatviai, įrengtos gatvių salelės, trys žiedinės sankryžos, ties Santaikos gatvės garažais – papildoma gatvė. Darbai vyko daugiau nei ketverius metus.
Renovacijos reikalams pasibaigus, alytiškiai ir miesto svečiai vėl galėjo pradėti džiaugtis eismo patogumais.