Prie naujo šviesoforo spūstys ir 7 val.
Primename, kad Riešės bendruomenė sujudo gegužės vidury, kai pajuto neigiamus pokyčius vienoje didžiausių šios gyvenvietės sankryžų. Tuomet piktintasi, kad rytais sukant iš Molėtų gatvės atsirado „iki šiol beveik neregėtos eilės pasukti į Molėtų plentą dėl naujo šviesoforo“.
Šios papildomos šviesoforo sekcijos atsiradimą žmonės vadino nelogišku ir piktinosi, kad gyvenimą jiems sunkina naujasis prekybos centras „Una“, atsidaręs kitapus Molėtų plento.
Piktintasi, kad bendruomenės atstovai dalyvavo prekybos centro projekto viešajame svarstyme ir teikė klausimus dėl sankryžos projektavimo, tačiau esą buvo atsakyta, kad tai ne šio projekto sprendinių klausimai.
LAKD atsiprašinėjo ir aiškino, kad eismo reguliavimo pokyčiai yra susiję vykdyto projekto „Valstybinės reikšmės magistralinio kelio A14 Vilnius–Utena 11,3 km esančios sankryžos kapitalinis remontas“ statybos darbais, kurių metu, įrengiant naują infrastruktūrą, rangovas atliko ir šviesoforinio valdymo testavimo bei kalibravimo darbus.
Kelių direkcija tikino, kad kreipėsi į rangovus su pasiūlymais, kaip pagerinti eismą šioje sankryžoje.
„Tik rangovui užbaigus statybos darbus bus galima užtikrinti maksimaliai galimą šviesoforinės sankryžos laidumą. Tuo tarpu vairuotojų prašome kantrybės ir supratingumo. Statybos darbus pilnai planuojama pabaigti 2023 m. birželį“, – komentare gegužę aiškino Kelių direkcija.
Plačiau skaitykite čia: Dėl naujo šviesoforo – spūstys Vilniaus pašonėje: stovėti tenka ir 7 val. ryte.
Tačiau artėja rugsėjis, o situacija sankryžoje nepagerėjo – spūstys Riešės gyventojus veda iš kantrybės ir rytais važiuojant sostinės link, ir vakarais grįžtant namo.
Priekaištai LAKD
Nesulaukę pagalbos Riešės bendruomenės atstovai ėmėsi nagrinėti situaciją patys. Ir, kaip sako, rado keistų dalykų – esą LAKD netinkamai įgyvendino patį projektą, nesilaikydama galiojančių teisės aktų.