Pirmas ant dviračio sėdo laidų vedėjas Timūras Augucevičius. Jis praėjusią vasarą dviračiu numynė vos kelias dešimtis kilometrų, tačiau pasiryžo dalyvauti laidos eksperimente. Važiuodamas įvairiomis vietomis, jis stebėjosi dviračių takų atsiradimu ir dingimu bei jų „nusavinimu“ – pavyzdžiui, pastatų statybai. Kai kuriose vietose neaiškus dviračių takų žymėjimas, jie nėra atskirti nuo pėsčiųjų takų.
„Va taip ir būna – važiuoji, važiuoji dviračių taku ir kažkur atsiduri. O, bam, dviračių takas vėl atsirado“, – emocijų neslėpė eksperimento dalyvis.
T.Augucevičius kartais viršija dviratininkams saugų greitį bei sukelia pavojų pėstiesiems – prasilenkdamas su pėsčiaisiais, dviratininkas turi judėti jiems artimu greičiu (3–7 km/val.). Jis per perėją dviratį neretai ne vedasi, o juo važiuoja, nors tai draudžia KET – žmogus nuo savo dviračio turi nulipti ir perėjose jį vesti šalia. Taip pat, jeigu šalia yra dviračių takas, dviratininkas negali važiuoti automobiliams skirta važiuojamąja dalimi.
Dešimties kilometrų kelionėje vyras padarė net 30 KET pažeidimų.
„Šiaip, labai sunku orientuotis. Yra daug vietų, kur atvažiuoji, ir kažkur kažkas neaiškiai nupiešta, o paskui pasirodo, kad dviračių takas eina visai kitur, ten, kur sėdi dirbantys darbininkai. Čia kaip orientacinis žaidimas. Aš pats stengiuosi nevažiuoti Vilniaus gatvėmis dviračiu“, – pasakojo T.Augucevičius.
Paprašytas pasakyti palinkėjimą dviratininkams, jis neslėpė ironijos ir pasiūlė prieš išvažiuojant pabučiuoti žmoną ir vaikus, „Nes nežinia, kaip čia gali baigtis šitos jūsų orientacinės kelionės po Vilnių.“
Visą pasivažinėjimą dviračiu stebėkite žemiau esančiame TV laidos „Ne vienas kelyje“ siužete.