Artėjant NATO susitikimui vairuotojai baksnoja į „tankų plentus“ ir gamina plakatus

Vilniaus gatvių gražinimas prieš NATO susitikimą patinka ne visiems vairuotojams. Kai kurie šia proga bando atkreipti dėmesį į apgailėtinos būklės kelius, gerokai nutolusius nuo Vilniaus. Ne vieno laiško sulaukėme iš šiaurės Lietuvos.
Skaitytojo protesto akcija dėl apverktinos kelio nr. 111 būklės prie Švenčionėlių
Skaitytojo protesto akcija dėl apverktinos kelio nr. 111 būklės prie Švenčionėlių / Skaitytojo nuotr.

Tačiau bene originaliausiu būdu į „tarkas“ keliuose sureagavo vairuotojas Viktoras (tapatybė redakcijai žinoma). Jis netgi pradėjo gaminti agitacinius plakatus.

Skirtingos emocijos dėl pasirengimo NATO susitikimui

Tačiau Vilniaus gatvių asfaltavimas ir miesto puošimas ne visus verčia atsigręžti į rajoninius kelius.

Tarkime, nemaža visuomenės dalis ieško analogų Europos istorijoje – kaip miestus pakeitė didieji įvykiai, kuriems buvo ruošiama infrastruktūra. Štai žinoma scenaristė, rašytoja Akvilė Kavaliauskaitė įžiūri daugybę teigiamų dalykų ir pateikia Barselonos pavyzdį – kaip ji ruošėsi olimpiadai.

„Jūs žinojote, kad ten, kur nuostabieji Barselonos miesto pliažai, prieš 1992 m. olimpines žaidynes buvo tik niūrūs industriniai rajonai? Ta prasme, Barselona neturėjo nė vieno paplūdimio, skirto rekreacijai. Fabrikus nugriovė, išvalė teritoriją, nutiesė pėsčiųjų takus, o kad jau tikrai viskas būtų top-notch, iš Egipto atsiplukdė kelis šimtus tonų balto smėlio.

Dar nutiesė šiek tiek naujų kelių. 78 kilometrus. Mieste. Čia naujų. Kitus tiesiog sutvarkė. Prieš tai ir taip turėję fontanų, pokštelėjo beveik trigubai tiek. Prisodino parkų. Atrenovavo istorinių pastatų fasadus“, – rašo A.Kavaliauskaitė.

Panašiai mąsto ir Andrius Mamontovas, priminęs pasaulinę „Expo“ parodą ir Eifelio bokšto atsiradimo istoriją Paryžiuje.

Pagamino protesto plakatą

Bet grįžkime prie „tankų plentų“, kurie su Vilniaus pagražinimais nelabai susiję, nes regioninius kelius prižiūri Lietuvos automobilių direkcija, kuriai ir nusiuntėme Viktoro darytas nuotraukas.

Vairuotojas pasidalijo sava patirtimi. Jis dažnai važinėja į Ginučių pusę ir turi dardėti kelio Nr. 111 dalimi nuo Švenčionėlių link Kaltanėnų. Pasak skaitytojo, kelio būklė nebeatitinka jokių standartų. Todėl LAKD turėtų imtis skubių priemonių:

„Dabar net laiką susiplanuojame iš namų išvažiuodami į Ginučius, kad vaikas spėtų kiek nors pamiegoti, nes, kai pasiekiame Švenčionėlius, pravažiuojame pro pervažą, nuo tokių duobių vaikas nubunda automobilyje – važiavimo sąlygos išties sudėtingos“.

Viktoras nusprendė atkreipti ir visuomenės, ir Švenčionėlių valdžios, ir LAKD dėmesį, tad pagamino plakatą ir pakabino prie „tankų kelio“. Igalinos rajono socialinėje medijoje šis įvykis sukėlė didelį rezonansą. O ką apie tai galvoja Lietuvos automobilių kelių direkcijos specialistai (LAKD)?

LAKD: problema yra sprendžiama

Saulius Jansonas, LAKD Tarptautinių ryšių ir komunikacijos vadybininkas, atsakė, kad ši problema yra žinoma:

„Valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 111 Utena–Kaltanėnai–Švenčionys ruože nuo 48,52 km iki 52,35 km numatytas asfalto dangos paprastasis remontas. Šiuo metu vyksta pirkimo procedūros.

Pagal planą įvykdžius pirkimus, darbus turėtų pradėti ir pabaigti dar šiais metais.“

Skaitytojai taip pat atkreipė dėmesį į kelių būklę Biržų, Pandėlio, Rokiškio rajonuose.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų