Kol kas tyrimų, kiek automobilių per valandą pravažiuoja naująja estakada, Vilniaus savivaldybė teigia neatlikusi. Skaičiuota tik, kiek nuo estakados pusės atvažiuojančių mašinų vakarinio piko metu suka ant Žvėryno tilto į A.Mickevičiaus gatvę.
Prieš tiltą praėjusią savaitę atsiradęs ženklas, draudžiantis sukti į kairę iš A.Goštauto g. ant Žvėryno tilto, papiktino ne vieną vairuotoją. Vilniaus savivaldybė teisinasi norėjusi suskaičiuoti, kiek per valandą važiuoja į Žvėryną automobilių, kurių vairuotojai nėra šio rajono gyventojai, čia nedirba ar nevairuoja specialaus transporto. Nes šioms trims grupėms priklausantys automobiliai važiavo ir tyrimo metu.
Paaiškėjo, kad pakabinus eismą ribojantį ženklą padėtis beveik nepakito.
„Eismo srautai į Žvėryno teritoriją per Žvėryno tiltą yra nusistovėję ir ženklių pokyčių nėra. Vakarinio piko metu valandinis eismo srautas per Žvėryno tiltą iš visų krypčių per A.Goštauto g. ir Gedimino pr. sankryžą sudaro vidutiniškai 600 aut/val.“, – teigė Vilniaus savivaldybės Eismo organizavimo skyriaus vedėjas Tomas Kamaitis.
Pagal gautus eismo srautų duomenis nustatyta, kad po estakados atidarymo eismo srautai A.Goštauto gatve link Gedimino prospekto į miesto centrą padidėjo 30 proc. Vakarinio piko metu vidutiniškai čia važiuoja 350 automobilių per valandą.
Šis tyrimas pradėtas lapkričio 24 d. ir baigtas lapkričio 27-ąją, vyko vakarinio piko metu nuo 16 val. iki 19 val.
Atidarant naująją estakadą meras Artūras Zuokas kalbėjo, kad naujuoju viaduku per parą važiuos net 16 tūkst. automobilių. Kol kas skaičiai nė iš tolo neprimena šių, bet paprastai vairuotojai prie naujos gatvės atkarpos pripranta per kelis mėnesius ir tuomet nusistovi nuolat važiuojančių automobilių skaičius.