Aukščiausios kokybės padangų gamintojas surinko daugiausiai balsų visose trijose kategorijose. „Kokybės“ kategorijoje „Continental“ padangos pelnė 70 procentų, „Sportiškumo“ kategorijoje – 53 proc., „Kainos ir vertės“ kategorijoje – 37 proc. visų skaitytojų balsų.
„Žinoma, mes džiaugiamės, kad „Auto Bild“ skaitytojai dar kartą taip palankiai įvertino mūsų aukščiausios kokybės „Continental“ padangas. Nors didelis atotrūkis „Kokybės“ kategorijoje nuo trečioje–šeštoje vietoje likusių ir 23–30 procentų balsų surinkusių kitų markių gamintojų mums buvo netikėtas, pirma vieta „Sportiškumo“ kategorijoje tapo puikiu įrodymu, kad sportišką markės įvaizdį gali lemti ne tik mūsų atsidavimas automobilių sportui, bet ir kiti veiksniai. O puikus įvertinimas „Kainos ir vertės“ kategorijoje įrodo didžiosios skaitytojų dalies supratimą, kad aukščiausios kokybės padangos turi savo kainą“, – komentuodamas įvertinimą, sakė Wolfgangas Thomale, „Continental“ lengvųjų automobilių ir sunkvežimių padangų rinkodaros ir pardavimų vadovas Vokietijoje, Austrijoje ir Šveicarijoje.
Be to, šioje apklausoje „Continental“ priklausantys prekiniai ženklai „Uniroyal“ ir „Semperit“ taip pat pateko tarp dešimties geriausių padangų markių. Lietaus padangos „Uniroyal“ surinko 19 proc. balsų „Kokybės“ (8 vieta) ir 20 proc. „Kainos ir vertės“ kategorijoje (8 vieta), taip pat 9 proc. „Sportiškumo“ kategorijoje (9 vieta). „Semperit“ padangos pasidalino aštunta vieta su Uniroyal „Kainos ir vertės“ kategorijoje.
„Auto Bild“ žurnalo atliktoje skaitytojų apklausoje, kurioje nuomonę apie geriausius prekinius ženklus išsakė apie 70 000 skaitytojų, „Kokybės“ kategorijoje pirmą vietą užėmė „Continental“ (70 proc. balsų), antrąją – „Michelin“ (67 proc.), trečiąją ir ketvirtąją pasidalino „Dunlop“ ir „Goodyear“ (po 47 proc.).
„Sportiškumo“ kategorijoje pirmą vietą užėmė „Continental“ (53 proc. balsų), antrąją – „Pirelli“ (52 proc.), trečiąją – „Michelin“ (50 proc.).
„Kainos ir vertės“ kategorijoje pirmą vietą užėmė „Continental“ (37 proc. balsų), antrąją – „Hankook“ (32 proc.), trečiąją – „Michelin“ (28 proc.).