Antrąją vietą bandymuose užėmė „Continental“ koncernui priklausančio prekinio ženklo „Uniroyal“ padangos „RainSport 3“, kurios itin puikiai pasirodė rungtyse ant šlapios kelio dangos ir pademonstravo „pagirtiną stabilumą posūkiuose ir saugų manevravimą“ ant sauso asfalto. Trečioje vietoje liko „Pirelli Cinturato P7“, ketvirtoje – „Dunlop Sport BluResponse“, penktoje – „Toyo Proxes CF2“.
Be to, šiais metais „auto motor und sport“ žurnalas „Continental“ apdovanojo ypatingu prizu. Jis skirtas gamintojui, kurio padangos per 50 metų trunkančius bandymus (žurnalo testai atliekami nuo 1964 metų) buvo įvertintos aukščiausiais balais. Šiuose testuose „Continental“ padangos 15 kartų buvo išrinktos geriausiomis, 16 kartų buvo antros ir 10 – trečios.
Nors šių metų teste dalyvavo žinomų padangų industrijos gamintojų padangos, buvo išbandyti ir pigiausi kiniški gaminiai. Pasak „auto motor und sport“ testuotojų komandos, abu pigiausių padangų komplektai ypatingai blogai pasirodė bandymuose ant šlapio asfalto ir pelnė „Nerekomenduotinų“ įvertinimą.
Tuo tarpu vieno populiariausio Rytų Europoje automobilinio žurnalo „Auto Review“ specialistai išbandė net 16 skirtingų komplektų 205/55 R16 dydžio padangų. Pasak ekspertų, „Continental ContiPremiumContact 5“ buvo vienareikšmės testo lyderės ir pasižymėjo „išskirtinėmis sukibimo savybėmis ant šlapio asfalto, suderintomis su aukštu komfortu“. Pelniusios 9,6 balus, jos su dideliu atotrūkiu laimėjo prieš antroje vietoje likusias „Pirelli Cinturato P7“ (9,1 balas), trečią ir ketvirtą vietą pasidalinusias „Hankook Ventus Prime“ ir „Toyo Proxes CF2“ (po 8,95 balus) bei penktą-šeštą vietas užėmusias „Michelin Primacy 3“ ir „Goodyear Efficient Grip Performance“ (po 8,9 balus) padangas.
Taip pat kaip ir vokiečių bandymuose, „Auto Review“ atliktame teste didžiausios kritikos sulaukė pigios padangos. Palyginti su geriausiomis, įveikti bandymų trasą šiomis padangomis užtrukdavo net 10 sekundžių ilgiau, o važiuojant 80 km/val. greičiu stabdymo kelias buvo net 10 metrų ilgesnis.