Tokia eismo situacija yra susiklosčiusi Švėkšnoje, kur eismas aplink vieną gražiausių Lietuvos bažnyčių yra organizuotas ratu.
Šį antradienį čia neišvengta avarijos.
Prie bažnyčios atvažiavęs sunkvežimio „Mercedes-Benz“ vairuotojas pasirinko „antrą variantą“. Įvertinęs, kad netilps po viaduku, nutarė važiuoti per eismą draudžiantį kelio ženklą (kur važiuoti transportui leidžiama tik viena, šiuo atveju, priešinga kryptimi).
Galima tik įsivaizduoti „Toyota Avensis“ vairuotojos nuostabą, kai vienos krypties kelyje ji pamatė tiesiai į ją atvažiuojantį sunkvežimį. Moters nuostaba buvo didesnė nei jos savisaugos instinktas ar gebėjimas žaibiškai reaguoti į situaciją – transporto priemonės susidūrė. Smūgio nebūta itin stipraus, bet „Toyota“ saugos pagalvė iššoko ir galbūt apsaugojo moterį nuo sužalojimų.
Avarija įforminta kaip techninis eismo įvykis. Sunkvežimio vairuotojas bus nubaustas už šiurkščius KET pažeidimus.
Savo ruožtu vietiniai gyventojai gazas.lt pasakojo, kad eismo problemos gražiosios jų bažnyčios prieigose užprogramuotos jau seniai. Ženklas apie ribojamą aukštį vairuotojus užklumpa prie pat šios kliūties. Daugelis jų to net nepamato arba ignoruoja, tokiu atveju niokodami viaduko konstrukciją.
Kiti taupo laiką ir legalaus, saugaus aplinkkelio neieško – suka per „plytą“.
O aplinkkelis yra. Tik, tiesą pasakius, vairuotojams ne itin patrauklus. Tektų važiuoti žvyrkeliu, padarant poros kilometrų lanką.
Vis dėlto dalis švėkšniškių įsitikinę, kad tai geresnė išeitis sunkvežimių vairuotojams, nei pirmieji du čia minėti variantai.
Taip pat gyventojai siūlo dar prie upelio, maždaug už 300 metrų nuo viaduko, įrengti realų transporto aukščio ribotuvą. Tokia konstrukcija galbūt efektyviau atbaidytų aukšto transporto vairuotojus nuo kelionės prie Švėkšnos bažnyčios nei vien apie tai įspėjantis kelio ženklas.