Skaudi nelaimė
Pirmadienį būtent Liepų alėjos–Vilties gatvių nereguliuojamoje sankryžoje įvyko skaudi nelaimė. 32 metų moters vairuojamas automobilis „Fiat Stilo“, važiuodamas šalutiniu keliu tiesiai, nepraleido pagrindiniu keliu tiesiai važiavusio automobilio „Mercedes Benz“, kurį vairavo 21 metų vyras, ir su juo susidūrė. „Fiat Stilo“ po susidūrimo atsitrenkė į elektros stulpą, o šio automobilio vairuotoja buvo sunkiai sužeista.
Į įvykio vietą atskubėję greitosios pagalbos medikai vieni nepajėgė iš suknežinto automobilio išvaduoti prispaustos vairuotojos. Tam prireikė ugniagesių pagalbos.
Sužeistai moteriai Respublikinėje Panevėžio ligoninėje nustatyta trauminė subarachnoidinė hemoragija. Ji paguldyta į ligoninės Intensyvios terapijos skyrių.
Ne pirma avarija
Šioje sankryžoje tai ne pirma avarija. Liepų alėjos ir Vilties gatvės sankryžoje, 2016 metų rugsėjo 11 dieną, tarp kitko tai buvo irgi pirmadienis, avariją sukėlė buvęs Seimo narys P.Narkevičius.
Incidentas įvyko tuomet, kai šalutine gatve važiavęs P.Narkevičius nepraleido pagrindiniu keliu važiavusios merginos. Po susidūrimo jo visureigis užskriejo ant šaligatvio ir atsirėmė į namo tvorą, o „Volkswagen Bora“ liko stovėti ant važiuojamosios dalies.
Kelio ženklai turi būti matomi
Pats P.Narkevičiaus dar ir dabar gerai pamena prieš trejus metus įvykusią avariją.
„Ši sankryža avaringa ir joje turi būti sustatyti tokie kelių eismo ženklai, kurie apsaugotų nuo nelaimingų atsitikimų. Be to, eismo ženklai turi būti matomi, nes dabar juos pamatai tik privažiavęs sankryžą. Dar šiose gatvių kelkraščiuose sustatyti automobiliai, kurie trukdo ne tik automobilių eismui, bet ir matomumui. Gal vertėtų pagalvoti apie kitas eismo saugumo priemones – įrengti greičio ribojimo kalnelius“, – svarstė P.Narkevičius.
Pastatys „Stop“ ženklą
Panevėžio apskrities vyriausiojo policijos komisariato (VPK) Kelių policijos tarnybos viršininkas Virginijus Mačėnas naujienų portalui JP sakė, kad puikiai žino šią sankryžą.
„Nepavadinčiau jos labai avaringos. Be to, šiose dvejose gatvėse automobilių eismas nėra intensyvus. Tik vairuotojai, važiuodami šiomis gatvėmis, kartais galvoja, jog jie vieninteliai vairuotojai. Todėl ir įvyksta avarijos“, – kalbėjo pareigūnas ir tęsė:
„Atsižvelgus į paskutinių įvykių suvestinę, planuojama parengti eismo organizavimo schemą, kuri numato demontuoti kelio ženklus Nr. 203 „ Duoti kelią“ bei įrengti kelio ženklą Nr. 204 „Stop“. Suderinus su atsakingomis institucijomis, kelio ženklus įrengti planuojame artimiausiu metu. Greičio ribojimo kalnelius įrenginėja ne policija, o Savivaldybė. Su jais ir reikia kalbėtis.“
Savivaldybė sureagavo
Panevėžio miesto savivaldybės Miesto infrastruktūros skyriaus vyriausioji specialistė Gintautė Atkočienė informavo, kas planuojama įrengti Liepų alėjos–Vilties gatvių sankryžoje.
Pasak jos, buvo atsižvelgta į gyventojų prašymus ir 2018 metų spalio mėnesį Liepų alėjos ir Vilties gatvės sankryžoje įrengti pirmumą nurodantys ženklai ir ši vieta įtraukta į 2019 metų eismo saugumo gerinimo programą – numatant Vilties gatvėje įrengti greičio mažinimo kalnelius.