Įmonėje kasmet atliekama apie 140 000 naujų padangų testų, užtikrinančių, kad padangos pasižymėtų aukščiausios klasės produkto savybėmis – puikiu stabdymu šlapiame kelyje, tiksliu valdymu, komfortu, minimaliu akvaplanavimu ir mažu pasipriešinimu riedėjimui.
Patyrę „Continental“ padangų specialistai jus supažindins kaip atliekami padangų bandymai, kokia yra padangos konstrukcija ir ką reiškia jos ženklinimas, taip pat suteiks vertingų patarimų kaip važiuoti žiemos sąlygomis, kad kelionė būtų saugi ir smagi.
Žieminių padangų bandymai
Sužinokite kaip atliekami žieminių padangų bandymai „Continental“ bandymų poligone Laplandijoje, Švedijoje.Čia septyniose skirtingose bandymų trasose, kurių bendras ilgis daugiau nei 10 km, padangos bandomos pačiomis įvairiausiomis sąlygomis ir kelių dangomis, kurios gali pasitaikyti kelyje: sausas asfaltas, šlapias asfaltas, skirtingų savybių ledo paviršiai, sniego danga, kalvų šlaitai ir valdymo savybėms skirtos trasos.
Padangų žymėjimas
Padangos šoninėse sienelėse yra begalė skaičių ir raidžių, o kai kurie iš šių žymėjimų gali būti dažnam vairuotojui nesuprantami. Sužinokite, ką reiškia ant padangos esantys užrašai.
Padangos konstrukcija
Šiuolaikinė padanga neturi beveik nieko bendro su pirmosiomis XX amžiaus pradžios padangomis. Jos gamyboje naudojami 25 skirtingi elementai ir iki 12 skirtingų gumos mišinių. Kuriant šiuolaikinę padangą, naudojamos aukštosios technologijos ir itin didelės „Continental“ padangų kūrėjų žinios, užtikrinančios maksimalų saugumą, itin geras važiavimo savybes ir komfortą ant sniego, ledo, šlapio ir sauso kelio.