Stabdymas ant sniego
Stabdant automobilį padangos sukimasis lėtėja ir visi elementai, kurie liečiasi su keliu, juda ir deformuojasi, o lamelės pakyla ir įsiskverbia į sniegą. Be to, stabdant ant sniego svarbu išnaudoti pilną ABS kontrolės diapazoną. Tai reiškia, kad naudojamos abi kojos, kaire išminama sankaba, o dešiniąja pilnai nuspaudžiamas stabdžių pedalas.O su ABS sistema galima atlikti ir posūkio manevrus.
Stabdymas ant ledo dangos
Žiemą labai svarbu įvertinti kelio dangą ir vengti bet kokių staigių stabdymo manevrų. Pačios pavojingiausios situacijos vairuojant žiemą yra susidūrus su vadinamuoju „juoduoju ledu“, o stabdymas ant jo taip pat reikalauja tam tikrų žinių. Čia svarbu kaip įmanoma greičiau užtikrinti maksimalią stabdymo jėgą. Tai reiškia, kad tuo pačiu metu ir kaip įmanoma greičiau vairuotojas turi išminti sankabos ir stabdžių pedalus, taip pasiekdamas trumpiausią stabdymo kelią.
Padangų slėgis
Padangoje esantis oras užtikrina stabilumą ir atsparumą apkrovai. Jei padanga pripūsta per daug, važiavimo komfortas ir stabdymo savybės pablogėja, nes padangos kontakto vieta yra akivaizdžiai mažesnė. Negerai ir per mažai pripūsta padanga – tuomet padidėja pasipriešinimas riedėjimui ir sunaudojama daugiau degalų. Be to, protektorius labiau kaista, padanga greičiau dyla ir tampa itin neatspari pažeidimams.