Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Dabar viskas aišku: kaip veikia sektoriniai greičio matuokliai ir kodėl jie turi po dvi kameras bei du laikrodžius?

Pirmuosius sektorinius greičio matuoklius Baltijos šalyse įrengusi įmonė „Fima“ nusprendė 15min skaitytojams paaiškinti visas technines detales – kad neliktų neaiškumų.
Sektorinis greičio matuoklis
Sektorinis greičio matuoklis / FIMA iliustr.

Pasižiūrėkite paaiškinamąjį filmą. Tuomet sužinosite gerokai daugiau, nei vien tai, kad tokie matuokliai pradeda veikti 25-iuose Lietuvos kelių ruožuose. Ir kad fotografuoja automobilį įvažiuojant į ruožą bei išvažiuojant iš jo.

Pavyzdžiui, kad kiekviena sistema turi po dvi kameras. Viena atpažįsta numerius, o kita fiksuoja bendrą vaizdą. Be to, dėl papildomo apšvietimo, jos puikiai identifikuoja numerius tamsoje.

Du autonominiai laikrodžiai greičio matavimo sistemai reikalingi tam, kad ji būti itin tiksli – juk pagal nustatytą įvažiavimo į matavimo zoną ir išvažiavimo iš jos laiką apskaičiuojamas vidutinis greitis.

Beje, sektoriniai greičio matuokliai yra apsaugoti nuo vandalizmo.

Aiškinamajame filme puikiai parodyta, kaip sistema ruože, kuriame matuojamas vidutinis greitis, pagal abiejų kamerų (esančių ruožo pradžioje ir pabaigoje) laiką apskaičiuoja vidutinį greitį ir, jei reikia, išrašo pažeidimo protokolą.

VIDEO: Kaip veikia sektoriniai (vidutinio greičio) matuokliai

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?