Dalyvaukite mėgėjiškų vaizdo siužetų saugaus eismo tema konkurse

Valstybės įmonė Lietuvos automobilių kelių direkcija (Kelių direkcija) skelbia mėgėjiškų vaizdo siužetų saugaus eismo tema sukūrimo konkursą, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Paženklintos gatvės Vilniuje
Paženklintos gatvės Vilniuje / Akcijos organizatorių nuotr.

Dalyviai
Visą Lietuvą apimančiame konkurse kviečiami dalyvauti viso norintys asmenys nuo 12 metų amžiaus:

  • I grupė – 12–18 metų dalyviai;
  • II grupė – 19–25 metų dalyviai;
  • III grupė – nuo 26 metų dalyviai.

Vaizdo siužetas gali būti sukurtas vieno autoriaus arba kūrybinės grupės darbas (kūrybinę grupę sudaro ne daugiau kaip 5 žmonės).

Konkurso tikslas – atkreipti eismo dalyvių dėmesį į saugaus eismo svarbą, į kiekvieno eismo dalyvio atsakomybę kelyje, pagarbą kitiems eismo dalyviams, Kelių eismo taisyklių laikymąsi.

Apdovanojimai
Kiekvienoje dalyvių grupėje vertinimo komisija išrenka po vieną geriausią vaizdo siužetą.

Geriausias vaizdo siužetas (autorinis darbas) – Go pro kamera.

Geriausias vaizdo siužetas (kūrybinės grupės darbas) – išmanieji laikrodžiai.

Svarbiausios datos
Š. m. balandžio 6 d. – konkurso pradžia.

Iki š. m. birželio 11 d. (įskaitytinai) – sukuriamas vaizdo siužetas ir kartu su užpildyta vaizdo siužeto kortele atsiunčiamas konkurso organizatoriams persiųsti per interneto failų perdavimo platformą www.wetransfer.com (el. paštas egle.nemanyte@lakd.lt).

Iki š. m. liepos 12 d. įvertinami vaizdo siužetai ir skelbiami nugalėtojai.

Iki š. m. spalio 1 d. apdovanojami konkurso nugalėtojai ir dalyviai.

Daugiau informacijos - ČIA


Brangink gyvybę. Saugok save ir kitus kelyje

Skiltis Saugukelyje.lt rengiama kartu su VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcija

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis