Siūlo naujovę: „Regitra“ privalės įspėti vairuotojus apie artėjančią draudimo pabaigą

Opozicinės Darbo partijos frakcijos atstovė Ieva Kačinskaitė-Urbonienė siūlo įpareigoti „Regitrą“ įspėti vairuotojus apie artėjančią civilinės atsakomybės draudimo ir techninės apžiūros galiojimo pabaigą.
Numeriai iš M raidės
Numeriai iš M raidės / „Regitra“ nuotr.

Seimo narė registravo pataisą, kad likus penkioms darbo dienoms iki civilinės atsakomybės privalomojo draudimo sutarties pabaigos ir transporto priemonės privalomosios techninės apžiūros galiojimo termino pabaigos „Regitra“ apie tai praneštų savininkui elektroniniu paštu arba SMS žinute.

TAIP PAT SKAITYKITE: Ginčą su „Regitra“ laimėjęs, bet egzamino „neišlaikęs“ Konstantinas: kas atsako už tokias klaidas, gal taip daroma specialiai?

I.Kačinskaitė-Urbonienė siūlo, kad tokia tvarka įsigaliotų nuo kitų metų sausio.

Anot jos, pasitaiko atvejų, kai vairuotojai užmiršta laiku pratęsti automobilių draudimo sutartį arba atlikti techninę apžiūrą, dėl to iškyla grėsmė ne tik gauti baudą, bet ir patirti rimtų finansinių nuostolių tokia transporto priemone patekus į eismo įvykį.

Seimo narė pažymi, kad šiuo metu „Regitra“ informuoja savininką, jei pasibaigus privalomo draudimo ar techninės apžiūros galiojimui sustabdomas transporto priemonės dalyvavimas viešajame eisme, tad galėtų apie tai perspėti ir iš anksto.

„Tai atliktų prevencinę funkciją bei padėtų išvengti situacijų, kai vairuotojas apie pasibaigusį privalomąjį draudimą ar techninę apžiūrą sužino tik po to, kai nebegali dalyvauti eisme“, – sako parlamentarė aiškinamajame rašte.

Pasak parlamentarės, „Regitra“ jau dabar gauna informaciją, susijusią su transporto priemonių valdytojų civilinės atsakomybės privalomuoju draudimu, tad informuoti apie sutarties termino pabaigą galėtų ne tada, kai jis pasibaigia, o iš anksto prieš penkias darbo dienas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis