„Euro NCAP“ paskelbė saugiausius visų kategorijų automobilius

„Euro NCAP“ pranešė, kurie automobilių gamintojai ir jų modeliai tapo saugiausiais skirtingose kategorijose 2022-aisiais metais.
Antram gyvenimui prikelto 3 serijos BMW saugumo bandymai
Antram gyvenimui prikelto 3 serijos BMW saugumo bandymai / Giedriaus Matulaičio nuotr.

„Executive Car“ kategorijoje dominavo „Tesla“. Jos elektromobiliai „Model S“ ir „Model Y“ surinko po 98 procentus visų įmanomų saugumo balų vertinant keleivių apsaugą. Be to, „Tesla Model S“ pripažintas saugiausiu „Pure Electric“ kategorijoje.

Didelių šeimyninių automobilių kategorijoje pripažinimo sulaukė ir „Hyundai“. „Hyundai IONIQ 6“ pasiekė išskirtinai aukštus suaugusiųjų keleivių apsaugos rezultatus, surinkdamas net 97 proc. visų galimų balų. Visiškai elektrinis ir su naujausiomis saugos technologijomis „IONIQ 6“ taip pat geriausiai įvertintas tikrinant vaikų saugumą priekinio ir šoninio susidūrimo testuose.

Mažų šeimyninių automobilių kategorijoje triumfavo kinai su „Ora Funky Cat“ automobiliu. Jis testuose pranoko net ir kur kas labiau žinomus mažų automobilių prekės ženklus. Tai rodo, kad Kinijos automobilių pramonė orientuojasi ne tik į kainą, bet dėmesį skiria ir saugumui.

Dar vienas kinų modelis buvo geriausias SUV kategorijoje. „Wey Coffee 01“ čia surinko daugiausiai balų ir labai nedaug, tačiau pranoko artimiausią varžovą „Lexus RX“.

„2022-ieji buvo vieni aktyviausių metų „Euro NCAP“ organizacijai. Per šiuos metus pamatėme labai daug naujų automobilių gamintojų, naujų technologijų. Akivaizdu ir džiugu, kad gerą „Euro NCAP“ įvertinimą gamintojai laiko esminiu jų pardavimų sėkmės veiksniu Europoje. Tai reiškia, kad dėl to Europos vairuotojai ir jų keleiviai tikrai gali jaustis saugiau“, – sakė „Euro NCAP“ atstovas Michiel van Ratingen.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis