Geriausiai Šiaulių etapo atrankoje pasirodė šie dalyviai: Kęstutis Taškūnas, Zenonas Andriuška, Donatas Urbelis, Justas Eimontas, Martynas Beniulis, Aivaras Jagminas ir Solveiga Dambrauskaitė.
Pirmoji kliūtis – teorija
Iš viso į Šiaulius susirinko 60 vairuotojų, siekiančių pasitikrinti savo jėgas su geriausiais Lietuvos vairuotojais. Pirmoji jų užduotis – trisdešimties teorijos klausimų testas, kuriame teisingus atsakymus sužymėti reikėjo per 20 minučių. Dvidešimt geriausiai šią užduotį įveikusių dalyvių gavo progą pasitikrinti savo jėgas prie „Toyota C-HR“ vairo Šiaulių DRMC autodrome.
„Tokiuose testuose būna sunku, nes kartais „pagauni“ save galvodamas ar čia nėra koks klastingas klausimas. KET žinome visi, supratimą apie saugų vairavimą taip pat turime, tačiau kai pasirodo klausimai iš kitų labai įvairių temų, tai būna lengvas sukrėtimas“, - pasakojo teorijos etape septynias klaidas padaręs Kęstutis Taškūnas. Jis turėjo galvoje klausimą, kuriame reikėjo išrinkti vieną neteisingą faktą iš penkių – nedaugelis žinojo, kad Antanas Juknevičius yra studijavęs Vilniaus dailės akademijoje, kad Benediktui Vanagui artėjantis Dakaro ralis bus jau šeštas iš eilės, arba kad Vaidotas Žala nėra studijavęs Harvardo universitete.
Pagal teorijos etapo rezultatą draudimo specialistas iš Vilniaus pasidalijo 3-4 vietas su vilkiko vairuotoja Daine Ribokiene – aukščiausiai šiemet teorijos etape užkopusia moterimi.
Šiaulių teorijos etapas buvo itin palankus moterims – tarp dvidešimties geriausiai pasirodžiusių pirmoje rungtyje pateko net keturios dailiosios lyties atstovės. Tai – šių metų konkurso rekordas.
Praktinis važiavimas sudėliojo geriausius
Jeigu teorijos etape vieną ar kitą atsakymą dar galima atspėti ir jame didesni ar mažesni netikėtumai įmanomi, tai praktiniame važiavime atskleidžiami visi vairuotojų sugebėjimai. Ir čia staigmenų nebuvo – visus pralenkė ir užtikrintai pirmą vietą užėmė K. Taškūnas.
„Atrankiniai etapai mane šiek tiek nugąsdino, nes sekiau kitų kolegų rezultatus. Nustebau, kad kai kurie stiprūs dalyviai nepateko į finalą – tuomet pats galvojau, ką čia reikia ruoštis. Nėra čia vienos temos, kurią reikėtų gerai išmokti – turi pastoviai domėtis automobiliais, gyventi tame sūkuryje ir tik tada gali ateiti sėkmė. Per savaitę visos teorijos neišmoksi“, - sužinojęs galutinius Šiaulių atrankos etapo rezultatus, kalbėjo vairuotojas.
14-ą kartą (per 16-a metų) „Geriausio Lietuvos vairuotojo“ konkurse dalyvaujantis K. Taškūnas pripažino, kad praėjusią naktį miegojo labai prastai. Nors jis iki šio konkurso dukart yra tapęs geriausiu Lietuvos vairuotoju, dvylika kartų patekęs į finalą ir septynis kartus lipęs ant prizininkų pakylos, rezultatai ankstesniuose atrankos etapuose privertė nerimauti. Kaip parodė vėlesni įvykiai, be reikalo.
„Aš šiąnakt miegojau tik tris valandas – negalėjau užmigt. Sukosi mintys galvoje, kad iškrito stiprūs vairuotojai ir galbūt grįšiu šiandien vakare į Vilnių. Ryte važiuodamas dar galvojau, kad atsitiktinumų gali būti. Per daug konkursų atrodo, kad gali kai kuri statistika ir kiti skaičiai susipainioti, tačiau tokie konkursai geri tuo, kad apima ne vieną sritį ir reikia viskuo tiesiog domėtis“, - kalbėjo K. Taškūnas, dažnai dalyvaujantis įvairiose automobilių sporto varžybose.
Konkurso „Geriausias Lietuvos vairuotojas 2017“ finalas – rugsėjo 24-ą dieną Šiaulių darbo rinkos mokymo centro autodrome. Jame įvairiose praktikos ir teorijos rungtyse varžysis po septynis trijuose atrankos etapuose geriausiai pasirodžiusius vairuotojus. Jiems teks ne tik spręsti KET uždavinius, bet ir vairuoti „Toyota C-HR“ slidžių dangų autodrome, demonstruoti savo gesinimo žinias, atpažinti įvairias automobilių detales ir atlikti kitas organizatorių sugalvotas įvairiapuses užduotis.