Turimais duomenimis, 2014 metais pagamintas „Telsa“ automobilis važiavo dideliu greičiu ir rėžėsi į sieną, o po to užsidegė, pranešė NTSB.
Pasak tarybos, manoma, kad „Tesla“ autopiloto funkcija su šia antradienį įvykusia avarija nėra susijusi.
Vietos žiniasklaida praneša, kad žuvo du aštuoniolikmečiai vaikinai – vairuotojas ir priekinėje sėdynėje sėdėjęs keleivis. Trečias automobilyje buvęs jaunuolis buvo sužeistas ir nuvežtas į ligoninę.
Kodėl „Tesla“ nukrypo nuo kelio ir rėžėsi į betoninę sieną, tebėra neaišku.
NTSB komandiruoti tyrėjai visų pirma bandys nustatyti, kodėl užsidegė automobilio baterija.
„Tesla“ pareiškė, jog bendradarbiauja su tyrėjais, ir pažymėjo, kad avarijos metu autopiloto funkcija nebuvo įjungta.
Įmonė taip pat pabrėžė, kad per susidūrimus, kai transporto priemonės važiuoja dideliu greičiu, gaisras gali kilti „neatsižvelgiant į tai, kokia yra tų transporto priemonių rūšis“.
Prieš kelerius metus „Teslos“ vardas garsiai nuskambėjo tada, kai automobilio su įjungta autopiloto funkcija davikliai „nepastebėjo“ baltos spalvos sunkvežimio priekabos ir rėžėsi tiesiai į ją. Tąkart žuvo lengvojo automobilio vairuotojas.