Kalėdinis „tiuningas“: ant „Volkswagen Passat“ sužibo 6000 lempučių

Gražiausių žiemos švenčių laikotarpiu įvairiausiomis spalvomis nušvinta ne tik miestų aikštės ir Kalėdų eglės. Vilnietis Justinas Umbrasas nusprendė kalėdinėmis lemputėmis papuošti savo automobilį.
Vilnietis šventiškai papuošė savo automobilį
Vilnietis šventiškai papuošė savo automobilį / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

Kalėdoms papuošto automobilio nuotraukas siųskite gazas@15min.lt

Justinas Umbrasas sako, kad mintis apklijuoti automobilį lempučių girlianda jam kilo analogišką sprendimą pamačius „Youtube“ platformoje. Pirmą sykį jis savo „Volkswagen Passat“ automobilį papuošė dar 2019-aisias metais.

„Paprašiau draugo pagalbos ir tai tapo kasmetine tradicija, kuri atneša žmonėms daug šypsenų ir geros nuotaikos“, – sakė Justinas Umbrasas.

2019-aisiais metais ant jo automobilio sužibo 800 lempučių. Kitais metais lempučių skaičius išaugo iki 1000, o 2021-ųjų metų Kalėdų laikotarpiu ant „Volkswagen Passat“ puikavosi jau 1200 lempučių girlianda. Tačiau šiemet Justinas Umbrasas šį skaičių sumanė padidinti penkis kartus ir galiausiai į gatves jis išvažiavo su 6000 lempučių girlianda.

„Antrą kartą sergu galvos smegenų vėžiu, taip pat depresija, tai tokiu būdu truputį praskaidrinu sau nuotaiką, o per teigiamas kitų žmonių emocijas pasikraunu geros energijos – visa tai truputį motyvuoja kažką daryti, o ne užsidaryti namie.

Gyvenime ir taip daug pykčio bei tamsos, tad noriu, kad žmonės jaustųsi laimingesni, daugiau šypsotųsi ir būtų daugiau šviesesnių, spalvingesnių minčių. Tikiuosi, kad toks švytintis automobilis tam juos ir įkvepia“, – sakė savo idėją įgyvendinęs Justinas Umbrasas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis