2023 03 16

Kaunietis perspėja apie „CityBee“ mokestį, kurio ilgai nepastebėjo: nežinai ir moki

Kaunietis Nerijus piktinasi, kad automobilių nuomos bendrovė „CityBee“ deramai neinformuoja klientų apie „paslėptus“ mokesčius. Apie tai, kad juos sumokėjai, gali ir nesužinoti, jei nepasiknaisiosi po kelionės išklotines. Kaip paaiškėjo, tam tikros vietos, kuriose paliekami ir iš kurių paimami automobiliai, yra apmokestintos. Bendrovė tikina, kad visa informacija apie tai yra pateikiama.
„Citybee“
„CityBee“ / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

„Automobilių nuomos bendrovė „CityBee“ pradėjo slapčia apgaudinėti žmones. Kito paaiškinimo neturiu. Panaudojus automobilį ir pažiūrėjus kelionės išklotinę, pastebėjau, kad buvo paskaičiuota 7 eurų suma už automobilio paėmimą ir palikimą mokamoje zonose. Tai, nuomojant automobilį, aiškiai ir oficialiai nenurodoma. Atsidarius programėlę, nerodoma, kad palikimas ar paėmimas yra iš jų mokamos zonos. Ne šiaip miesto mokamos zonos, o „CityBee“ kažkokios išvestos mokamos zonos.

Nerodo, kol nepaspaudi raidelės P. To, tikiu, dauguma nepadaro ir moka nežinodami 2 eurus už automobilio paėmimą ir 5 eurus už jo pastatymą“, – problemą 15min redakcijai išdėstė Nerijus.

15min pakalbinta Justina Matuliauskienė, „CityBee“ komunikacijos vadovė Baltijos šalims, priminė, kad „CityBee“ programėlėje galima rasti visą informaciją apie automobilių parkavimo zonas, susipažinti su aktualiomis zonomis ir taikomais mokesčiais dar prieš pradedant savo kelionę. Programėlėje neva tereikia paspausti ant P raide pažymėtos ikonos.

„Verta atkreipti dėmesį, kad didžiojoje dalyje zonų automobilius galima palikti nemokamai“, – patikino ji.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis