Portalas autoevolution.com paaiškina, kad dauguma JAV sankryžų turi išmaniuosius daviklius, fiksuojančius transporto srautą ir perduodančius duomenis į valdymo centrus. Tačiau kai kurie davikliai sugeba nepamatyti motociklų ar net nedidelių automobilių. Todėl laiku jiems neuždega žalios šviesos.
Ši problema dėl intensyvaus eismo įgavo tokį mastą, kad tapo priežastimi, trukdančia sureguliuoti eismo srautus – išmani sistema į realią situaciją ne visuomet reaguoja adekvačiai. Todėl viena kryptimi susidaro spūstys, o kita – lieka tuščia gatvė.
Todėl imtasi pakeitimų Kelių eismo taisyklėse. Nuo šiol bus leidžiama kirsti sankryžą, jei vairuotojo manymu, šviesoforas užstrigo ir raudona šviesa dega per ilgai be jokio reikalo.
Tačiau labai svarbu žinoti, kad avarijos atveju kaltas bus tas vairuotojas, kuris važiavo degant raudonai.
Primename, kad Vilniuje taip pat veikia išmani šviesoforų valdymo sistema, eismo intensyvumą matuoja specialūs davikliai. Tačiau eismo dalyviai ne visuomet lieka patenkinti šių daviklių efektyvumu.