Aišku, jūs žinote, kad stabdžių diskas sukasi kartu su ratu, o kaladėlės su savo apkabomis lieka vietoje. Apkabos (vėlgi, šias dalis jūs vadinate suportais) darbas – laikyti kaladėles ir, vairuotojui paliepus, jas suspausti, kad šios iš abiejų pusių sugnybtų diską ir taip lėtintų ar visai sustabdytų automobilį.
Nesuprantate klausimo? Štai, pažvelkite į šį Bentley Continental GT:
Pastebėsite, kad stabdžių kaladėlių apkabos prie diskų yra sumontuotos arčiau link automobilio bamperių. Tai yra, priekinių stabdžių apkabos yra priešais ašį, galinių – už ašies.
O štai Aston Martin DB11:
Šis automobilis kaip ir yra Continental GT konkurentas, abu jie yra kilę iš Jungtinės Karalystės, bet jo stabdžių kaladėlių apkabos yra sumontuotos arčiau centro (priekinės – už ašies, galinės – priešais ašį).