„Panašu, kad krovininių automobilių vairuotojai jaučiasi nebaudžiami ir galintys išvengti patikrinimų. Vis dažniau imama nepaisyti eismą draudžiančių kelio ženklų ir vairuotojai neužsuka pasitikrinti į Stacionarų kontrolės postą prie Klaipėdos”, – pranešime žiniasklaidai pažymi Lietuvos transporto saugos administracijos laikinai einantis direktoriaus pareigas Genius Lukošius.
Pasak G.Lukošiaus, LTSA fiksuoja tokius atvejus ir filmuotą vaizdo medžiagą perduoda policijos pareigūnams, kurie taiko administracinio poveikio priemones pažeidimus padariusiems vairuotojams, o dažnai ir patys sustabdo tokius vairuotojus bei palydi pasitikrinti bei iškviečia policijos pareigūnus, kurie vietoje skiria baudą už kelio ženklų nepaisymą.
„Vien šiemet policijos pareigūnai jau nubaudė 24 tokius vairuotojus, o dar 55 pažeidimų medžiaga, užfiksuota vaizdo stebėjimo kamerų, persiųsta policijai. Vairuotojai turėtų elgtis atsakingai ir nepažeidinėti kelių eismo taisyklių bei rūpintis savo ir kitų vairuotojų saugumu“, – laikytis saugumo ragina G.Lukošius.
Bandė nuslėpti, kad nepasinaudojo poilsiu
Pavyzdžiui, sausį kelio A1 302,5 km Stacionariame transporto priemonių kontrolės poste patikrinimui nukreipto krovininio automobilio vairuotojas, pažeisdamas kelių eismo taisykles, ignoravo krovininių automobilių eismą draudžiantį kelio ženklą ir neatvyko kontrolei. Pro draudžiamus kelio ženklus pravažiavusį krovininį automobilį sustabdė LTSA ekipažas, kuris kontrolės bandžiusį išvengti vairuotoją palydėjo į kontrolės postą.
Patikrinimo metu paaiškėjo, kad vairuotojas krovininį automobilį vairavo nenaudodamas savo asmeninės vairuotojo kortelės, kadangi bandė nuslėpti privalomo kasdienio poilsio trūkumą.
Vairuotojui, kuris vairavo nepasinaudojęs 9 valandų kasdienio poilsio laikotarpiu ir apgaulės būdu bandė tai nuslėpti, surašytas administracinių teisės nusižengimų protokolas, skirta 150 eurų bauda ir uždrausta tęsti kelionę nepasinaudojus bent 9 val. minimaliu kasdienio poilsio laikotarpiu.
Patikrinus transporto priemonių junginio techninę būklę, nustatyta, kad krovininio automobilio sukabinimo įtaisas susidėvėjęs ir nesaugus eksploatuoti, todėl buvo panaikintas krovininio automobilio privalomosios techninės apžiūros galiojimas.