„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

Milijonierius „Bugatti Chiron“ greitkeliu lėkė 417 km/val.: kokia bauda gresia?

Pasaulio žiniasklaidą apskriejo vaizdai, kuriuos nufilmavo čekų milijonierius Radimas Passeras (58). Savo „Bugatti Chiron“ Vokietijos greitkeliu jis skriejo 417 km/val. greičiu.
„Bugatti Chiron“ — 2,6 mln. dolerių
„Bugatti Chiron“

Turbūt daugelis puikiai žinote, kad kai kuriose Vokietijos greitkelių atkarpose maksimalaus greičio ribojimų nėra.

Tokią atkarpą tarp Berlyno ir Hanoverio pasirinko ir čekas, nusprendęs pažiūrėti, „kiek traukia“ superautomobilis, kainuojantis beveik 3 mln. Eur. GPS matuoklis parodė 417 km/val., automobilio prietaisai – 414 km/val.

Beje, jis išbandė ir „Porsche 911 Turbo“, „Lamborghini Aventador“ bei „Bentley Flying Spur“. Filmus iš šių bandymų taip pat žadėjo paviešinti.

Čekas policijai aiškino, kad užtikrino maksimalų saugumą bandymo metu: pasirinko ankstyvą rytą, kai buvo mažiau automobilių, važiavo tiesia ir lygia greitkelio atkarpa. Už tokias puikias sąlygas savo filme nuolat dėkojo Dievui.

Taigi išeitų, kad pagal KET punktą „maksimalaus greičio viršijimas“ baudos jis neturėtų gauti? Tuomet kodėl prokuroras jam už tokį nuotykį siūlo iki 2 metų kalėjimo arba baudą?

Įdomiausia šios istorijos dalis yra ta, kad tai nėra pirmas toks čeko bandymas užfiksuoti maksimalią greičio ribą. Praėjusią liepą, atlikdamas šį bandymą, Radimas pats save nusifilmavo, o medžiagą „YouTube“ paviešino šį sausį. Kitaip tariant, ne policija užfiksavo šį nuotykį, o pats lakstūnas „prisidavė“.

Vokietijos transporto ministerija, komentuodama šį poelgį, teigia, kad Radimas sukėlė pavojų kitiems eismo dalyviams, nes viešo naudojimo keliai nėra skirti tokiems automobilių bandymams. Kitas punktas, pagal kurį kaltinamas čekas – lenktynių organizavimas draudžiamoje vietoje.

Ministerija atkreipė dėmesį, kad ir neribojamo greičio keliuose važiuoti galima tik tokiu greičiu, kuris leistų automobilį saugiai kontroliuoti. Lydia Hueskens, regiono transporto vadovė, suabejojo, ar buvo įvykdytas šis saugumo reikalavimas.

Greičio ribojimo klausimas šiuo metu Vokietijoje itin jautrus ir dėl aplinkosaugos reikalavimų. Juk važiuojantys itin dideliais greičiais (taigi ir sūkiais) galingi automobiliai suvartoja daugiau degalų ir išmeta į atmosferą daugiau anglies dvideginio.

VIDEO: Bugatti Chiron on Autobahn - 417 KPH (GPS) On-Board CAM | POV GoPro
VIDEO: Bugatti Chiron vs Autobahn - Top Speed TEST

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“