Iki rekonstrukcijos šioje sankryžoje vairuotojai turėjo vadovautis pirmumo ženklais. Važiuojantiems Pilėnų gatve buvo suteikiama pirmenybė. Tuo metu sankryžą kertantiems Beržų ar V.Alanto gatve vairuotojams galiodavo šalutinio kelio ženklas.
Galiausiai nuspręsta, kad šią sankryžą reikia rekonstruoti ir ten įrengti šviesoforus. Išmanioji sankryža pati fiksuoja automobilių srautus ir atitinkamai reguliuoja kam ir kada leidžiama važiuoti.
Tačiau tokie pokyčiai Panevėžio vairuotojų netenkino. Policija bei savivaldybė gavo ne vieno gyventojo nusiskundimą apie tai, kad šviesoforai yra blogai sureguliuoti, žalio šviesoforo signalo tenka laukti net kelias minutes.
15min publikuotame vaizdo įraše matomos dvi analogiškos situacijos. Pirmoje įrašo dalyje, dešinėje ekrano pusėje užfiksuotas baltas automobilis, kuris žalio šviesoforo signalo laukia beveik tris minutes. Galiausiai užsidega važiuoti leidžiantis signalas ir transporto priemonė pajuda.
Antroje vaizdo įrašo dalyje matosi dar vienas automobilis, kuris leidimo važiuoti yra priverstas laukti maždaug penkias minutes. Po kurio laiko transporto priemonė pajuda.
Taigi, kas kaltas, kad sankryža, turėjusi padidinti eismo srautų pralaidumą, veikia priešingai? Pasirodo, kad dėl tokių situacijų kalti patys vairuotojai, kurie sustoja ne prie stop linijos, o dar gerokai prieš ją.
Prieš liniją yra sumontuoti jutikliai, kurie užfiksuoja sustojusią transporto priemonę ir įjungia žalią šviesoforo signalą. Jei vairuotojas sustoja per toli, sistema negauna informacijos ir žalios šviesos neįjungia.
Tuomet kodėl vaizdo įraše matomi automobiliai žalios šviesos laukia skirtingą laiko tarpą? Atsakymas paprastas – žalią šviesą uždega iš Pilėnų gatvės į Beržų gatvę, manevrą į kairę atliekantys vairuotojai. Automobilis, nukirsdamas kampą, šiek tiek įvažiuoja į priešpriešinio eismo juostą ir aktyvuoja daviklį, įjungdamas žalią šviesą taip ilgai galimybės važiuoti laukiančiam vairuotojui.