„Mercedes-Benz“ teigia, kad tai yra pirmieji šios rūšies aukštos raiškos automobilių žibintai. Jų technologija yra labai pažangi ir vairuotojui suteiks maksimaliai gerą matomumą, tačiau tuo pačiu metu neakins kitų eismo dalyvių. Iš tikrųjų, įvairių inovatyvių priekinių žibintų pasirodydavo ir anksčiau, tačiau jie retai kada pereidavo prototipų kūrimo stadiją. Tuo tarpu „Mercedes-Benz“ žibintai yra kuriamos tam, kad kiek įmanoma greičiau pasirodytų markės automobiliuose – technologija žingsnis po žingsnio į rinką ateis per keletą ateinančių metų.
Kiekvienas naujas žibintas turi elektronines mikroschemas, kurios valdo apie milijoną mažyčių veidrodžių. Taigi, teigiama, kad kiekviena sistema turės net du milijonus pikselių. „Mercedes-Benz“ žibintai naudosis įvairių automobilyje sumontuotų jutiklių informacija, kad kiekvieną iš šių mikroveidrodžių pakreiptų idealiu kampu. Taip kiekvieną akimirką vairuotojas gaus optimalų kelio apšvietimą. Kelios kameros bei radarai, ir taip jau naudojami automobiliuose, užfiksuos kitus kelyje esančius eismo dalyvius, o naujasis žibintas pasirūpins, kad jie nebūtų akinami.
Naujieji „Mercedes-Benz“ žibintai taip pat pravers automobiliui važiuojant per sudėtingus kelio darbų labirintus. Iš esmės, šviesa bus idealiai pritaikyta prie kiekvienos situacijos ir taip bus pagerintas naktinio vairavimo saugumas. Tačiau dar įspūdingiau atrodo tai, kad automobilis galės ant kelio šviesomis rodyti įvairius ženklus – naujieji žibintai veiks kaip projektorius, reikalui esant, rodantis rodykles, pėsčiųjų perėją ar kitus simbolius.
Ši sistema, vadinama „Digital Light“, parodys, kada gatvę gali pereiti pėstieji, taip pat bendraus su sumontuota navigacijos sistema, kad vairuotą iš anksto perspėtų apie artėjančius staigius posūkius ir taip toliau. Nesunku įsivaizduoti, kad ateityje ši sistema bus paprasčiausiai būtina.
Ši sistema ateityje bus plačiai naudojama „Mercedes – Benz“ automobiliuose. Tiesa, tikriausiai pirmiausia ateis į aukščiausios klasės automobilius. Pirmieji prototipai jau bandomi ir demonstruojami. Be jokios abejonės „Digital Light“ technologija ypač pravers autonominiuose automobiliuose, kurie privalės mokėti patys susitvarkyti su šviesomis taip, kad neakintų kitų eismo dalyvių.