Paprastai tariant, jei TA stotyje būtų nustatyta, kad automobilio rida buvo atsukta (koreguota), kontrolierius tai žymėtų kaip didelį trūkumą. O tai reikštų, kad tokia transporto priemonė, pasibaigus TA galiojimui, nebegali dalyvauti eisme.
Asociacijos „Transeksta“ (vienijančios TA įmones) atstovas Renaldas Gabartas patikslino, kad transporto priemonė tokiu atveju galėtų praeiti TA tik su sąlyga, kad „didelis trūkumas“ yra pašalintas. Kaip tai suprasti, kaip pašalinti „ridos atsukimą“? Ar tai reiškia, kad išpopuliarės fiktyvios pažymos, kad „buvo remontuotas prietaisų skydelis“? O gal niekuo dėtas asmuo, įsigijęs transporto priemonę su atsukta rida ir pavažinėjęs ja dvejus metus, atėjus TA apžiūros dienai, liks kaltas dėl svetimų nuodėmių ir bus apgautas du kartus?
Žemiau savo poziciją ir galimus sunkumus kontroliuojant perpardavinėtojų piktnaudžiavimus paaiškina ir LTSA atstovė Eglė Kučinskaitė.