Metinė prenumerata tik 7,99 Eur. Dabar tikrai ne metas nustoti skaityti!
Išbandyti
Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Nepalankioms žiemos sąlygoms skirtos „ContiVikingContact 6“ padangos

Jei gyvenate užmiestyje ar žiemą dažnai tenka važinėti nevalytais, ledu ir sniegu padengtais keliais, padangų specialistai tokioms sudėtingoms eismo sąlygoms rekomenduoja rinktis atšiauriai žiemai skirtas minkšto gumos mišinio „ContiVikingContact 6“ padangas.
„ContiVikingContact 6“ padangos
„ContiVikingContact 6“ padangos

Tik pernai pristatytos kaip pagrindinė „Continental“ žieminių padangų naujiena, aukščiausios klasės nedygliuotos „ContiVikingContact 6“ padangos pakeitė daug geriausių įvertinimų pelniusį „ContiVikingContact 5“ modelį. Ir nors kompanijos inžinierių laukė didelis iššūkis dar labiau pagerinti pripažintų padangų savybes, jų žinios, patirtis ir darbas atsipirko su kaupu – tik debiutavusios rinkoje naujosios „ContiVikingContact 6“ padangos (drauge su dygliuotomis „Continental IceContact 2“) pelnė aukščiausius žinomų padangų bandytojų įvertinimus.

Švedijos žurnalo „Teknikens Värld“ specialistai „ContiVikingContact 6“ padangas išrinko kaip geriausias žiemines padangas (2015 m. Nr. 22), užtikrinančias geriausias valdymo ir stabdymo savybes ant ledo ir sniego. Padangos taip pat pasiekė aukščiausius Suomijos automobilininkams skirto žurnalo „Tekniikan Maailma“ (2015 m. Nr. 10) atliktų žieminių padangų bandymų rezultatus, o bandymus atlikę specialistai konstatavo – padangos pasižymi ypatingai geru sukibimu ant ledo ir sniego, taip pat mažu pasipriešinimu riedėjimui.

Sukurtos Šiaurės Europos žiemos sąlygoms

Naujosios „ContiVikingContact 6“ padangos buvo sukurtos skiriant ypatingą dėmesį Šiaurės Europoje žiemą dominuojančioms sudėtingoms eismo sąlygoms, tad svarbiausia paskirtis išliko tokia pati kaip ir pirmtakių – užtikrinti maksimalų sukibimą važiuojant ledu ir sniegu padengtais keliais. Padangų specialistų sukurtas naujas trijų segmentų asimetrinis minkštos gumos padangos protektorius užtikrina tikslų valdymą veikiant šoninėms jėgoms, kas pasiekiama net ir važiuojant sausu asfaltu – šias savybes lemia išoriniuose padangos kraštuose esantys standūs, dvejomis eilėmis išdėstyti protektoriaus blokeliai. Posūkyje padangas veikiant šoninėms jėgoms, blokeliai susiglaudžia ir prilaiko vienas kitą – tai padangai suteikia maksimalų stabilumą, o vingiuotos zigzago formos lamelės garantuoja gerą sukibimą su kelio danga.

Centinėje padangos protektoriaus su ypatingu raštu dalyje esančios ir itin tiksliai išdėstytos lamelės padidina sukibimą ant apledėjusios kelio dangos. Be to, daug protektoriuje esančių lamelių veikia lyg valytuvai, praskiriantys po padangos paviršiumi esantį šlapią sniegą ir vandenį, taip padedant išvengti akvaplanavimo (kai padanga slysta vandens paviršiumi ir praranda sukibimą su kelio danga).

Vidinė padangos protektoriaus dalis turi didelius blokelius, išdėstytus puslankiu, kurie padidina padangos sukibimą ant sniego. Šie blokeliai atskirti išilginėmis protektoriaus įpjovomis su pertvaromis, tad važiuojant sniegu toks raštas veikia tarsi ant ratų būtų sumontuotos grandinės. Be to, papildomos zigzago formos lamelės su pertvaromis, net ir veikiamos didelių jėgų, nesusiglaudžia – į jų ertmes patekęs sniegas padidina trintį ir sukibimą važiuojant sniegu padengtu paviršiumi, taip pat užtikrina didesnį stabilumą stabdant.

Padangų dydžių gama yra itin plati – jos yra gaminamos tiek mažiems kompaktiniams, tiek ir dideliems prestižiniams, taip pat galingiems SUV automobiliams ir yra siūlomos nuo 13 iki 20 colių skersmens dydžio.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai