Kiek netikėta, tačiau šie elektromobiliai negavo aukščiausio įvertinimo balo po smūgio testų. Aukščiausią įvertinimą „Top Safety Pick +“ jiems sutrukdė uždirbti kai kurie konstrukcijos ypatumai.
Problemos dėl tiesioginio susidūrimo su kliūtimi
„Tesla Model S“, gavusi aukščiausius įvertinimus NHTSA ir Euro NCAP testuose, IIHS bandymuose taip pat gavo daugybę „penketukų“. Tačiau rūpesčių kilo per tiesioginio susidūrimo su kliūtimi bandymą. IIHS atstovai pabrėžia, kad jų netenkina vairuotojo saugos diržo darbas, nes susidaro galimybių galva trenktis į vairą.
Specialistai pabrėžė, kad trūkumų turi ir „Model S“ salono apšvietimo lempos bei vaikiškos kėdutės tvirtinimo sistema.
Kodėl užkliuvo tik galingiausios „Tesla“ versijos stogas?
Komisija taip pat teigė, kad galingiausias „Tesla“ modelis P100D turi per silpną stogą – jis neatlaiko apkrovų apsivertus automobiliui. Kodėl išskirtas būtent šis modelis, juk visų „Model S“ stogai vienodi? Pasirodo, galingiausios modifikacijos masė yra didžiausia, nes didžiausias ir jos baterijų blokas.
Elektrinio hečbeko saugumo įvertinimas buvo sumažintas ir dėl to, kad bazinėje komplektacijoje nėra saugumo sistemos, apsaugančios nuo tiesioginių susidūrimų su kliūtimi. Tiksliau, visose „Model S“ montuojama avarinio stabdymo įranga, tačiau nėra aktyvuotos programinės dalies.
BMW i3 aukščiausio įvertinimo negavo dėl nepakankamai geros sėdynių ir galvos atlošų konstrukcijos. IIHS ekspertų nuomone, tokia konstrukcija neužtikrina kaklo srities saugumo, ypač tuo atveju, jei tenka atlaikyti smūgį iš galo.
BMW i3 neaukštus balus gavo ir už vaikiškos kėdutės tvirtinimo sistemą bei nepakankamą matomumą.