Institutas bandymams pasirinko 7 krosoverius: „Toyota RAV4“, „Nissan Rogue“ (tas pats X-Trail), „Mazda CX-5“, „Subaru Forester“, „Honda CR-V“, „Hyundai Tucson“ ir „Buick Encore“ (arba „Opel Mokka“).
Blogiausi rezultatai (t.y., didžiausias pavojus keleiviui) užfiksuotas bandant „Toyota RAV4“ ir „Nissan Rogue“. Abu šie modeliai turi reikšmingų skirtumų, lyginant kairę ir dešinę kėbulo priekio puses. Pirmojo modelio dešinysis statramstis smūgio metu sulindo į vidų 330 mm daugiau, nei kairysis. Todėl keleivio manekenas liko suspaustas tarp sėdynės ir priekinės panelės.
Dėl perteklinės dešinės pusės durelių deformacijos jų spyna neatlaikė, o tai – taip pat saugumo trūkumas. „Nissan“ atveju skirtumas tarp kairės ir dešinės pusės priekinių statramsčių deformacijų – 254 mm. O dešinės pusės durys po smūgio apskritai nulėkė į šalį.
Bandant kitus modelius, akivaizdžių vairuotojo pusės saugumo skirtumų nepastebėta. Vis tik „Subaru Forester“ ir „Mazda CX-5“ taip pat pažymėti dėl didelių abiejų statramsčių deformacijų. Geriausių rezultatų pasiekė naujos kartos „Hyundai Tucson“: ir keleivio, ir vairuotojo apsauga smūgio metu beveik identiška. Antroje vietoje liko „Honda CR-V“.
Remiantis šiais rezultatais JAV nuspręsta nuo šiol skiriant saugumo vertinimus naujiems modeliams tikrinti abiejų pusių deformacijas po smūgių.