Panaši situacija susiklostė šio ketvirtadienio rytą Vilniuje, ant T.Narbuto g. kalno. Eismo intensyvumas šioje vietoje dėl moksleivių atostogų netgi sumažėjęs – spūstys nebe tokios intensyvios. Tad abiem juostom centro link automobiliai juda beveik be trikdžių.
Tiesa, pristabdyti tenka prie pėsčiųjų perėjos arba ties posūkiu į Žvėryną kalno apačioje. Tačiau skaitytojas Giedrius užfiksavo avariją, kuri įvyko tikrai ne dėl meteorologinių sąlygų ar viršyto leistino greičio. Veikia dėl skubėjimo ir išsiblaškymo. Pasižiūrėkite patys, kaip viskas nutiko.
„Mitsubishi“ antra juosta leidžiasi nuo kalno įkandin BMW. Vairuotojas iš pirmo žvilgsnio, laikosi saugaus atstumo, nuolat pristabdo. Tik „Škoda“ vairuotojas mėtosi iš vienos juostos į kitą (bet tai jau kita tema).
Staiga eismas pirmoje juostoje sulėtėja, troleibusas ir kiti eismo dalyviai bando persirikuoti į antrą juostą. Todėl antrąja riedėjęs BMW sulėtina greitį. Panašu, kad koją ant stabdžio pedalo laikęs „Mitsubishi“ vairuotojas to nepastebėjo ir gerokai trinktelėjo BMW į galą.
Techninė avarija, kurios galėjo nebūti, jei japoniško automobilio vairuotojas būtų akyliau stebėjęs aplinką – kas vyksta abiejose eismo juostose. Tuomet reakcija į pasikeitusias eismo sąlygas būtų efektyvesnė ir avarijos rytinio piko metu būtų išvengta.