Filmuotoje medžiagoje matosi, kad ženklai iš pirmos juostos leidžia važiuoti tik į dešinę, o iš antros – tiesiai ir į kairę.
Antra juosta važiavęs „Opel“, jau užsidegus geltonam šviesoforo signalui, staigiai šoko į pirmą juostą, kirto sankryžą beužsidegant raudonam signalui, sankryžoje stabdė ir neleido pabaigti manevro į kairę iš priešpriešinės juostos sukusiam automobiliui. Tad patys suskaičiuokite, kiek pažeidimų vienu metu padarė „Opel“ vairuotojas. Atsakymą parašykite komentaruose.
Ką sako Kelių eismo taisyklės
Kaip sakoma KET, draudžiama įvažiuoti į važiuojamųjų dalių sankirtą, jeigu joje ar už jos yra kliūtis, kuri priverstų vairuotoją sustoti sankryžoje ir trukdyti kitų transporto priemonių eismui.
Esant draudžiamajam šviesoforo ar reguliuotojo signalui, vairuotojas privalo sustoti prieš kelio ženklą „Stop“ linija“ ir (ar) „Stop“ liniją, o jeigu jų nėra – prieš šviesoforą, kertamą važiuojamąją dalį, pėsčiųjų perėją taip, kad nekliudytų transporto ir pėsčiųjų eismui.
Vairuotojui, kuris užsidegus geltonam šviesoforo signalui arba reguliuotojui pakėlus ranką aukštyn galėtų sustoti anksčiau taisyklių minimame punkte nurodytose vietose tik staigiai stabdydamas, leidžiama važiuoti toliau.
TAIP PAT SKAITYKITE: Vairuotojus puola naujas – „trečiaeilininkų“ – virusas