„Nulis pykčio“ pripažintas geriausiu socialinės iniciatyvos projektu Europoje

„Lietuvos draudimas“ kartu su komunikacijos bendrove „Integrity PR“ pelnė geriausių Europoje komunikacijos projektų konkurso „European Excellence Awards 2014“ pripažinimą. Paryžiuje vykusio apdovanojimų renginio metu „Lietuvos draudimo“ inicijuota pykčio mažinimo keliuose kampanija „Nulis pykčio“ tituluota geriausiu šių metų socialinės atsakomybės projektu Europoje.
„Įsijunk šypseną“ kelio ženklas
„Įsijunk šypseną“ kelio ženklas

„Europos komunikacijos profesionalų įvertintą ir geriausiu šių metų socialinės atsakomybės projektu pripažintą „Nulis pykčio“ kampaniją vykdome nuo 2013 m. rudens. Tarptautinis įvertinimas rodo, kad ši kampanija ne tik įdomi savo idėja, bet ir aktuali bei pripažįstama tiek komunikacijos profesionalų, tiek visuomenės. Projektu siekiame ugdyti draugiškesnę šalies vairuotojų kultūrą, mažinti agresyvaus vairavimo mastus bei tuo sukurti saugesnę aplinką keliuose“, – sakė „Lietuvos draudimo“ atstovė ryšiams su visuomene Ingrida Žaltauskatė.

Komunikacijos bendrovei „Integrity PR“ vadovaujanti Daiva Lialytė pasakojo, kad „Lietuvos draudimas“ ne tik identifikavo svarbią visuomenės problemą, bet ir realiai keičia žmonių mąstymą bei elgesį. „Taip elgiasi pažangus ir brandus verslas, kurio veiksmus šiemet pastebėjo ir tarptautiniai specialistai. Todėl kartu su „Lietuvos draudimu“ pasiekta pergalė yra ir visos šalies verslo bendruomenės galimybių pripažinimas“, – teigė D. Lialytė.  

Socialinės atsakomybės projektų kategorijoje apdovanojimą pelnęs „Lietuvos draudimas“ šiemet aplenkė kitus keturis finalistus – „Aviva“, „Heineken International“, „Samsung Electronics Poland“ bei „Tesco Polska“. Pretenduodamos į apdovanojimus įmonės iš visos Europos šiemet pateikė 1600 konkurso paraiškų. 

„European Excellence Awards“ komisijos nariai „Lietuvos draudimo“ kampaniją įvertino už pasiektus rezultatus ir įgyvendintų priemonių išskirtinumą: atliktą išsamiausią Lietuvos vairuotojų tyrimą apie pyktį keliuose, sukurtus specialius kelio informacinius stendus „Įsijunk šypseną“, kurie jau 37-iose Lietuvos vietose primena vairuotojams vairuoti draugiškiau, taip pat surengtas pykčio valdymo pamokas pradedantiesiems vairuotojams ir kitus veiksmus.

Net 91 proc. Lietuvos vairuotojų pripažįsta, jog „Nulis pykčio“ projektas didina nusiteikimą vairuoti be pykčio, mandagiau, o 45 proc. „Įsijunk šypseną“ ženklus mačiusių vairuotojų teigia, kad ženklas priverčia juos realiai nusišypsoti. 

Paryžiuje apdovanojimą pelnęs projektas „Nulis pykčio“ šiemet jau buvo įvertintas ir Lietuvoje. Bendrovės kampanija pelnė Metų auksinio projekto titulą Lietuvos ryšių su visuomene specialistų sąjungos (LRVS) surengtuose komunikacijos projektų apdovanojimuose. 

Projektą „Nulis pykčio“ bendrovė „Lietuvos draudimas“ įgyvendina kartu Lietuvos Respublikos Susisiekimo ministerija bei Lietuvos automobilių kelių direkcija.

Šių metų „European Excellence Awards“ apdovanojimas yra jau 3 „Lietuvos draudimo“ tarptautinis įvertinimas komunikacijos srityje – bendrovė pelnė „Sabre“ apdovanojimą 2010 metais, „Baltic PR awards“ apdovanojimą 2013 metais. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų