„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

Pamatykite: kaip dūžta automobiliai, kurių saugumas įvertintas „nuliu“

Jei renkantis automobilį pranešimas, kad transporto priemonės saugumas vertintinas nuliu, pirkėjo negąsdina, galbūt jis pakeis savo nuomonę pažiūrėjęs šiuos filmuotus kadrus, kuriuose užfiksuotas „nulinukų“ pasirodymas saugumo testuose – rėžiantis į sieną santykinai nedideliu 64 km/val. greičiu.
renault-kwid-i-no-airbags
„Renault Kwid“ testas

Guostis galima nebent tuo, kad pas mus tokių skardinių neturėtų būti daug – šie automobilių modeliai kuriami Indijos rinkai. Indijos rinkai, kurioje į saugumo reikalavimus kreipiama mažiausiai dėmesio, tad jie – minimaliausi (atvykus Indijon, neprošal tai turėti omenyje, sugalvojus išsinuomoti automobilį). Tačiau kaip atrodo tie minimaliai saugūs automobiliai po smūgio į kliūtį kelyje?

Kraupiai. Apie šansus likti gyvam taip sumaitotosiose skardinėse paliekame pasvarstyti jums patiems.

„Nulinukai“ buvo testuojami pagal Londone įsikūrusios organizacijos, kuri vykdo programą Global New Car Assessment Program, standartus. Programos vykdytojų tikslas – palaikyti naujų gamintojų saugumo testų programų tobulinimą šalyse, kuriose sparčiai auga ypač pigių automobilių paklausa.

Saugumo eksperimentui pasirinkti septyni automobiliai

Eksperimentui buvo pasirinkti septyni Indijos rinkai skirti automobiliai. Penkiems iš jų buvo paskelbtas negailestingas 0 saugumo žvaigždučių, salone esant suaugusiems, nuosprendis (vaikų saugumo testų rezultatai geresni tik minimaliai). Tai reiškia, kad vairuotojas ir keleiviai šiuose automobiliuose per avariją rizikuoja ne tik smarkiai susižaloti, bet ir žūti.

Nulį žvaigždučių šiuose saugumo testuose surinko „Renault Kwid“, „Maruti Suzuki Celerio“, „Maruti Suzuki Eeco“, „Mahindra Scorpio“ ir „Hyundai Eon“. Nė viename šių automobiliukų neįrengtos oro pagalvės.

Indijoje „Renault Kwid“ populiarumas pastebimai auga. „Times of India“ duomenimis, šių metų kovą šis automobilių modelis buvo penktas perkamiausias Indijoje. Iš viso tą mėnesį jų Indijoje parduoti 9 743 vienetai. O nuo debiuto rinkoje (2015 rugsėjo 24 d.), iš viso parduota 41 205 Kwidų.

Sparčiai auganti automobilių rinka, kurioje paklausūs tokie nesaugus skardinukai, būdinga ne tik Indijai, bet ir Tailandui, Meksikai, Indonezijai. „Wall Street Journal“ atkreipia dėmesį, kad tose šalyse į automobilių saugumo standartus paprasčiausiai numojama ranka.

VIDEO: Suzuki Maruti Celerio - NO Airbags
VIDEO: Suzuki Maruti Eeco - NO Airbags
VIDEO: Hyundai Eon - NO Airbags
VIDEO: Renault Kwid (I) - NO Airbags

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“