11 21

Vilniuje parkavimo kainos augs, bet brangiausioje zonoje – daugiausia gyventojų mašinų

Vilniaus politikai toliau svarsto gerokai padidinti automobilių stovėjimo kainas sostinės gatvėse. Brangiausioje – mėlynojoje – zonoje vienos valandos įkainis turėtų išaugti nuo 2,5 iki 4 eurų. Tačiau ar tai pakeis situaciją Senamiestyje ir miesto centre, ar sumažins automobilių? Kai kurie politikai tikina, kad skaičiai rodo ką kita. Esą net ir vidury dienos daugiausia stovėjimo vietų čia užima ne trumpam atvykę svečiai, o leidimus turintys gyventojai.
Rezervuotos automobilių stovėjimo vietos
Rezervuotos automobilių stovėjimo vietos / Roberto Riabovo / BNS nuotr.

Pagal Vilniaus miesto savivaldybės Infrastruktūros grupės siūlymus, kurie įsigalios, jei jiems bus pritarta, kitų metų vidury, Mėlynojoje zonoje valandos įkainis už automobilio stovėjimą kiltų nuo 2,5 iki 4 eurų, Raudonojoje – nuo 1,5 iki 2,5 euro, Geltonojoje – nuo 0,6 iki 1 euro, Žaliojoje – nuo 0,3 iki 0,5 euro.

Taip pat siūloma likusioje Vilniaus teritorijoje įvesti baltąją zoną. Joje automobilio statymas kainuotų 0,2 euro už valandą.

Jeigu automobilio valdytojas yra deklaravęs gyvenamąją vietą baltojoje zonoje ir turi „Susisiekimo paslaugų“ išduotą elektroninį leidimą, už pirmą automobilį rinkliava būtų netaikoma. Antro automobilio statymas kainuotų 6 eurus mėnesiui arba 72 eurus metams.

Kaip prieš šį klausimą pristatant taryboje lapkričio pradžioje BNS sakė JUDU (SĮ Susisiekimo paslaugos) Judumo transformacijos vadovas Jonas Damidavičius, „atsižvelgiant į prielaidas, kad būtų keičiamos rinkliavos zonų ribos, kainos, galiojimo laikas ir būtų sumažėjęs užimtumas dėl išaugusių įkainių, skaičiuojame, kad pokyčiai padidintų surenkamą rinkliavą per metus apie 28 procentais.“

Daugiausia stovi gyventojų mašinų

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis