LED šviesoforai yra brangesni nei įprasti su kaitrinėmis lemputėmis. Visgi jie sunaudoja mažiau elektros energijos, o minėtų lempučių nereikia keisti. Taip pat tikimasi, kad tokie šviesoforai tarnaus žymiai ilgiau – gamintojai jiems drąsiai suteikia labai ilgas garantijas. Taigi, didesnė investicija turėtų atsipirkti per mažesnius eksploatacijos kaštus, nes šių šviesoforų beveik nereikia prižiūrėti.
Skaičiuojama, kad įprasta šviesoforo lemputė tarnauja apie porą metų. Po to ją reikia keisti – prie šviesoforo pasiunčiami techniniai darbuotojai, kurie perdegusias lemputes pakeičia. Su laiku šviesoforai praranda ir spalvą – žalia tampa geltona, o raudona – oranžine. Galbūt tai tik estetikos klausimas, tačiau juk tikrųjų signalų spalvos yra apibrėžtos įstatymais ir kelių eismo taisyklėmis. LED technologijos sankryžose gali atsirasti dviem būdais – sumontuojant LED lemputes arba pakeičiant visą šviesoforo korpusą. Kad ir koks būdas pasirenkamas, su vienu LED technologijos trūkumu tenka susitaikyti.
LED šviestuvai yra tokie efektyvūs todėl, kad jie didesnę sunaudojamos energijos dalį paverčia šviesa. Kaitrinės lemputės didžiąją savo sunaudojamos energijos dalį verčia šiluma – jos stipriai įkaista, be reikalo išpūsdamos elektros energijos sąskaitas. Tačiau šviesoforai stovi lauke, kur juos kartais padengia sniegas. Tradiciniai šviesoforai su kaitrinėmis lemputėmis patys išsprendžia šią problemą – jie taip įkaista, kad sniegas labai greitai nutirpsta. LED šviesoforai niekada stipriai neįšyla, todėl sniegas niekada ir nenutirpsta, kol jo nesunaikina saulė ar techniniai darbuotojai.
LED šviesoforai niekada stipriai neįšyla, todėl sniegas niekada ir nenutirpsta.
Aišku, šią problemą bandoma spręsti. Šviesoforai kuriami taip, kad sniegui tiesiog nebūtų kur susikaupti, o pats paviršius būtų lygus ir sniegas nuo jos tiesiog kristų žemyn. Tačiau susiklosčius ypatingoms aplinkybėms šviesoforai gali būti padengti sniegu. Specialistai užtrunka juos nuvalyti, todėl bent kelias valandas vairuotojams sunku suvokti, koks signalas dega. Išeitis – šildomi šviesoforai, kurie būtų įjungiami tik dienos pradžioje ir tik žiemą – taip vis tiek sunaudojama mažiau energijos nei naudojant kaitrines lemputes.