Dėl šios opios problemos saugaus eismo kultūrą Lietuvoje propaguojantis projektas „Nebūk briedis“ susivienijo su dizainerių Ievos Ševiakovaitės ir Jolantos Rimkutės kuriamu prekės ženklu „LT identity“. Projekto „Nebūk briedis“ pagrindinis tikslas yra skleisti savisaugos būtinybę bei atšvaitą paversti neatsiejamu pėsčiojo palydovu.
Džiugu, jog pagaliau realizuota ilgai brandinta idėja sukurti išskirtinę žymių Lietuvos menininkų šviesą atspindinčių priemonių liniją. Prekyboje pasirodžiusius atšvaitus siekiama pateikti kaip madingą aksesuarą, kurį kiekvienas galėtų išdidžiai nešioti ir dieną, ir naktį.
Išskirtinės „LT identity“ šviesą atspindinčios priemonės atitinka visus kokybės standartus ir Europos Sąjungos reikalavimą atspindžiui (EN13356). Kolekciją sudaro įvairaus dydžio ir formų subtilios koncepcijos atšvaitai.
Kaip ir visoje „LT identity“ kūryboje naujoje šviesą atspindinčių priemonių linijoje vyrauja patriotiškumo apraiškos – lietuviškasis Vytis, ąžuolo lapas ir liaudiškų motyvų ornamentai. Taip dizainerės siekė atkreipti dėmesį į kultūrinį tapatumą bei vieną iš pagrindinių socialinių problemų šalyje – atsakomybės už save trūkumą kelyje.
Didinti pėsčiųjų susidomėjimą išskirtiniais stilingais atšvaitais siekiama lauko reklamos plakatais, kurie jau pasirodė didžiuosiuose Lietuvos miestuose. Taigi jau dabar eismo dalyviai turi galimybę gatvėje ir kelyje jaustis saugiai bei atrodyti stilingai.
Unikalūs atšvaitai – didelis žingsis Lietuvos saugaus eismo kultūros plėtroje. Juk nors ir nuolat kalbama apie keliuose įvykstančias nelaimes ir gyvybę apsaugoti galinčius atšvaitus, eismo dalyviai vis tiek jų vengia.
Projektas „Nebūk briedis“ ir dizainerių tandemas „LT identity“ primena, jog Lietuvoje bene kiekvieną dieną įvyksta nelaimių kelyje, kurių dažna priežastis – atsakomybės už save trūkumas.
„Nebūk briedis! Būk stilingas, atsakingas, tvirtas kaip lietuviškas ąžuolas ir saugus kelyje!“, – ragina mados dizainerės I. Ševiakovaitė ir J. Rimkutė bei grafikos dizaineris Edvardas Kavarskas.