Pasirodė unikali „LT identity“ atšvaitų kolekcija

Šiuo pavojingu metų laikotarpiu, kuomet prieblanda tvyro kone visą parą, matomumas gatvėse ir keliuose itin prastas. Būtent todėl norint jaustis saugiau prevencinių priemonių imtis reikėtų ir patiems eismo dalyviams. Nors pasirūpinti šviesą atspindinčiomis priemonėmis gali kiekvienas, daugelis to nedaro, mat jiems atšvaitai tiesiog negražūs. Deja, bet mados tendencijos stipriai nurungia savisaugos svarbą.
Ievos Ševiakovaitės ir Jolantos Rimkutės kurti atšvaitai
Ievos Ševiakovaitės ir Jolantos Rimkutės kurti atšvaitai

Dėl šios opios problemos saugaus eismo kultūrą Lietuvoje propaguojantis projektas „Nebūk briedis“ susivienijo su dizainerių Ievos Ševiakovaitės ir Jolantos Rimkutės kuriamu prekės ženklu „LT identity“. Projekto „Nebūk briedis“ pagrindinis tikslas yra  skleisti savisaugos būtinybę bei atšvaitą paversti neatsiejamu pėsčiojo palydovu.

Džiugu, jog pagaliau realizuota ilgai brandinta idėja sukurti išskirtinę žymių Lietuvos menininkų šviesą atspindinčių priemonių liniją. Prekyboje pasirodžiusius atšvaitus siekiama pateikti kaip madingą aksesuarą, kurį kiekvienas galėtų išdidžiai nešioti ir dieną, ir naktį. 

Išskirtinės „LT identity“ šviesą atspindinčios priemonės atitinka visus kokybės standartus ir Europos Sąjungos reikalavimą atspindžiui (EN13356). Kolekciją sudaro įvairaus dydžio ir formų subtilios koncepcijos atšvaitai. 

Kaip ir visoje „LT identity“ kūryboje naujoje šviesą atspindinčių priemonių linijoje vyrauja patriotiškumo apraiškos – lietuviškasis Vytis, ąžuolo lapas ir liaudiškų motyvų ornamentai. Taip dizainerės siekė atkreipti dėmesį į kultūrinį tapatumą bei vieną iš pagrindinių socialinių problemų šalyje – atsakomybės už save trūkumą kelyje. 

Didinti pėsčiųjų susidomėjimą išskirtiniais stilingais atšvaitais siekiama lauko reklamos plakatais, kurie jau pasirodė didžiuosiuose Lietuvos miestuose. Taigi jau dabar eismo dalyviai turi galimybę gatvėje ir kelyje jaustis saugiai bei atrodyti stilingai.

Unikalūs atšvaitai – didelis žingsis Lietuvos saugaus eismo kultūros plėtroje. Juk nors ir nuolat kalbama apie keliuose įvykstančias nelaimes ir gyvybę apsaugoti galinčius atšvaitus, eismo dalyviai vis tiek jų vengia. 

Projektas „Nebūk briedis“ ir dizainerių tandemas „LT identity“ primena, jog Lietuvoje bene kiekvieną dieną įvyksta nelaimių kelyje, kurių dažna priežastis – atsakomybės už save trūkumas. 

„Nebūk briedis! Būk stilingas, atsakingas, tvirtas kaip lietuviškas ąžuolas ir saugus kelyje!“, – ragina mados dizainerės I. Ševiakovaitė ir J. Rimkutė bei grafikos dizaineris Edvardas Kavarskas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų