Savivaldybės sprendimu dviračiais, paspirtukais ir velomobiliais bus draudžiama važinėti Birutės parke, ant jūros tilto ir J.Basanavičiaus gatvėje.
„Nenorime laukti, kol nutiks nelaimė. Taip kaip kažkada įvyko su nelegaliais ir nesaugiais atrakcionais, kai vaikų gyvybėms iškilo grėsmė. Draudimas važinėti elektriniais paspirtukais, dviračiais ir velomobiliais galios iki rugsėjo 1-osios. Leisti J.Basanavičiaus gatve, specialiai paženklintais takais, toliau riedėti vien dviratininkams negalime teisiškai.
Draudimas važinėti elektriniais paspirtukais automatiškai taikomas ir dviratininkams. Šis Saugaus eismo komisijos sprendimas galios tik J.Basanavičiaus gatvėje ir Birutės parke. Nuo dviračių šiose vietose žmonės turės nulipti ir juos vežtis. Sprendimas galios nuo birželio 1 d. iki rugsėjo 1 d. Kitais mėnesiais dviračiai važiuoti galės“, – komentavo Palangos meras Šarūnas Vaitkus savo FB paskyroje.
15min eksperimentas: nekontroliuojami elektriniai riedžiai
15min 2018 m. vasarą atliko eksperimentą Meilės alėjoje, kurioje itin gausu pėsčiųjų. Jo metu nustatėme, kad laisvai (net ir nepilnamečiams) nuomojami elektriniai riedžiai išvysto greitį, beveik dvigubai viršijantį 25 km/val. Būtent tokia riba numatyta elektriniams paspirtukams, kurie dar priskiriami dviračių klasei. Galingesni, t.y. tokie, kokie važinėjo po Palangą ir gąsdino pėsčiuosius, jau turėtų būti klasifikuojami kaip motoroleriai ar mopedai. Tad teisinių kliūčių juos uždrausti bent jau miesto dviračių takuose nebuvo ir anksčiau.
Kitas svarbus momentas: nors ant Palangos tilto stovi ženklas, draudžiantis važiuoti dviračiais, kurorto valdžia situacijos nevaldė ir iki šiol – po tiltą nuolat švilpė ir paspirtukai, ir dviračiai, ir galingi elektriniai riedžiai.
Ar Palangos valdžia sugebės įgyvendinti ir kontroliuoti savo sprendimą, sužinosime jau po birželio 1 d., kai įsigalios nauja tvarka.