Rekonstruojama Baltijos pr., Šilutės pl. ir Vilniaus pl. žiedinė sankryža yra strategiškai svarbi jungtis su miestu ir uostu. Šį sudėtingą projektą planuojama visiškai pabaigti 2024 m. pirmąjį ketvirtį. Kitame šio susisiekimo koridoriaus vystymo etape numatyta rekonstruoti Baltijos pr. ir Taikos pr. žiedinę sankryžą, kuri yra Baltijos prospektu į uostą ir iš jo vyksiančio transporto kelyje.
Šių metų vasarį Klaipėdos miesto savivaldybė pasirašė sutartį su UAB TEC Infrastructure dėl Baltijos pr. ir Taikos pr. žiedinės sankryžos rekonstravimo techninio projekto koregavimo bei projekto vykdymo priežiūros paslaugos. Pagal šią sutartį techninis projektas turi būti parengtas ne vėliau kaip per 12 mėn. nuo sutarties įsigaliojimo dienos.
Pabaigus Baltijos pr. estakados statybą, turint techninį projektą, bus skelbiamas rangos darbų konkursas Baltijos pr. ir Taikos pr. žiedinei sankryžai rekonstruoti. Galutinis tikslas – kad, rekonstravus Baltijos pr. – Taikos pr. sankryžą, sunkiasvoris transportas Baltijos prospektu (IX B transporto koridoriumi) netrukdomai, nesusikertant su miesto transporto srautais, galėtų pasiekti Centrinį Klaipėdos terminalą ir išvažiuoti iš jo.
„Įgyvendinus šį projektą ir atskyrus į uostą važiuojančių vilkikų ir miestiečių susisiekimo srautus, pastebimai sumažės konfliktinių situacijų tarp šių transporto rūšių, be to, prie sankryžos nebereikės gaišti laiko spūstyse“, – sako Klaipėdos miesto savivaldybės administracijos direktorius Gintaras Neniškis.
Baltijos pr. ir Taikos pr. žiedinės sankryžos rekonstrukcijos techninį projektą dar 2010 m. buvo užsakiusi Klaipėdos miesto valstybinio jūrų uosto direkcija. Tačiau dėl neužbaigtos planavimo procedūros (negautas statybos leidimas) šio labai svarbaus Klaipėdai transporto mazgo rekonstrukcija nebuvo pradėta. Konkursą laimėjęs projektuotojas galės naudotis pirmtakų įdirbiu – tai numatyta sutartyje su naują techninį projektą užsakiusia Klaipėdos miesto savivaldybe.