Daugiau saugumo pėstiesiems ir dviratininkams
Gerinant pėsčiųjų ir dviratininkų susisiekimą, T. Narbuto g .– Saltoniškių g. sankryžoje yra įrengta šviesoforais reguliuojama pėsčiųjų perėja ir dviračių pervaža. O užtikrinant tiek pėsčiųjų, tiek dviratininkų, kertančių Saltoniškių g., saugumą ir remiantis patvirtintu techniniu projektu, minėtoje sankryžoje buvo demontuota papildoma žalia lentelė, leidžianti sukti į dešinę iš T. Narbuto g. į Saltoniškių g. degant raudonam šviesoforo signalui.
Šis sprendimas buvo priimtas atsižvelgiant į Transporto kompetencijos agentūros metodikos eismo saugos kriterijus bei Statybos techninis reglamento (STR) 2.06.04:2014 79 punktą, kurie teigia, jog esant prastam pėsčiųjų, o ypač dviratininkų matomumui draudžiama įrengti (grąžinti) papildomas žalias lenteles posūkiui į dešinę.
Daugiau eismo juostų
Taip pat buvo nuspręsta optimizuoti transporto srauto pralaidumą Saltoniškių g. – atlikti projekto korekciją ir vietoje dviejų eismo juostų įrengti tris. Atkreipiamas dėmesys, jog šviesoforinis transporto eismo reguliavimas iš Saltoniškių g. nepasikeitė.
Silpnaregių infrastruktūra
Visose sankryžose yra įrengti nauji modernūs pėsčiųjų mygtukai ir garsiniai signalai, kurie automatiškai pasigarsina ir prisitaiko prie aplinkos triukšmo bei yra aktyvuojami tik nuo silpnaregiams skirto mygtuko paspaudimo. Esant raudonam šviesoforo signalui šis mygtukas ima skleisti garsą, kuris padeda silpnaregiams greičiau susiorientuoti ir surasti pėsčiųjų mygtuką.
JUDU atsakinga už viešojo transporto paslaugų organizavimą, automobilių stovėjimo infrastruktūrą mieste ir darnių keliavimo būdų skatinimą.
Viešojo transporto paslaugomis 2022-aisiais kasdien naudojosi daugiau kaip 170 tūkst. keleivių, kurie keliones troleibusu ar autobusu šiemet įvertino 8,32 balais iš 10, o tai – aukščiausias įvertinimas nuo 2019-ųjų. Įmonė taip pat užtikrina sklandų miesto eismo organizavimą ir kartu su Vilniaus miesto savivaldybe diegia inovatyvius sprendimus.