Nors iš anksto buvo aišku, kad vasarį šių greičio matuoklių nebeliks ir kad 10 metų galiojusi matuoklių nuomos sutartis su „Fima“ nebus pratęsta, naujų susitarimų LAKD neturi.
Tiesa, iki 2020 m. LAKD planuoja pastatyti 60 naujų momentinių greičio matuoklių kitose vietose.
Kas nutiks seniems matuokliams? Kaip dėl sumažėjusios greičio kontrolės keisis eismo saugumo situacija? Kokią KET pažeidimų dalį sudaro greičio viršijimas ir kokios pasekmės? Ar Lietuva, mažindama greičio matuoklių skaičių, gali pasiekti ambicingų tikslų – „viziją nulis“ (Europos Sąjungos bendras tikslas – nulis žuvusiųjų ir sužeistų automobilių keliuose iki 2050 m.).
Apie tai ketvirtadienį 15min studijoje kalbėjome su LAKD vadovu Vitalijum Andrejevu ir vairavimo mokyklos „Amplius.lt“ vadovu Artūru Pakėnu.
Transliaciją žiūrėkite žemiau: