Šioje sankryžoje šią savaitę jau įvyko kelios techninės avarijos – nesupratę pirmumą reglamentuojančių kelio ženklų, šalutiniu keliu važiuojantys vairuotojai įsivaizduodavo važiuojantys pagrindiniu.
Ženklai klaidinantys
„Geriausia klausti šio rebuso herojų – ką jie turėjo galvoje ir kodėl negalėjo padaryti žmoniškai“, – taip pamatęs naująją sankryžą su pirmumą nurodančiais kelio ženklais reagavo saugaus vairavimo instruktorius Artūras Pakėnas.
Manau, atsakymų, kodėl sankryža suprojektuota būtent taip, o ne kitaip, jie turi milijoną.
Ant pirmumą nurodančių kelio ženklų, iš pirmo žvilgsnio, trūksta vienos šoninės gatvės. Pasak Kelių eismo taisyklių žinovo, šie ženklai – klaidinantys.
„Matomas ženklas „duoti kelią“ su papildoma lentele, nurodančia pagrindinį kelią, irgi klaidina. Iš šono pripieštas šalutinis kelias gali būti tas keliukas iš dešinės, tad gali pagalvoti, kad pats ir važiuoji pagrindiniu“, – komentavo A.Pakėnas.
Jis teigė negalintis atsakyti, ar galima buvo suprojektuoti šią sankryžą kitaip, tačiau esamu atveju vertėtų bent jau pridėlioti daugiau šalutinio kelio ženklų. Kai vieta yra tikrai pavojinga ir netipiška, šalutinį kelią nurodančių ženklų nebus per daug.
„Manau, atsakymų, kodėl sankryža suprojektuota būtent taip, o ne kitaip, jie turi milijoną“, – ironizavo vairavimo instruktorius.
Vairuotojai turi pasikartoti KET
Vilniaus Eismo valdymo poskyrio vadovas Eduardas Garbovskis sakė, kad eismo tvarka šioje sankryžoje dar bus patikslinta – greitu metu bus įrengta daugiau kelio ženklų.
„Kreipėmės į A. Goštauto ir Geležinio Vilko gatvės rekonstrukcijos darbų rangovus, kad būtų patikslinta eismo tvarka šioje sankryžoje, įrengiant papildomus kelio ženklus ir ženklinimą“, – pasakojo jis.
Kalbėdamas apie eismo tvarką šioje sankryžoje, jis teigė manantis, kad projektas yra teisingas ir jam trūksta nebent daugiau kelio ženklų – vairuotojai tiesiog neįvertina eismo situacijos ir kai kurias taisykles yra pamiršę.
„Vairuotojai nepakankamai įvertina eismo situaciją ir galbūt yra primiršę važiavimo per sankryžas kelių eismo taisykles“, – mano E.Garbovskis.