Sargėnų viaduko remonto darbus planuojama atnaujinti balandį

Kaune esančio Sargėnų viaduko remonto darbus planuojama atnaujinti jau balandžio mėnesį, o juos užbaigti dar per šiuos metus.
Sargėnų viaduko remontas
Sargėnų viaduko remontas / Via Lietuva nuotr.

Žiemos laikotarpiu Sargėnų viaduko kapitalinis remontas bei reikalingi papildomi sijų galų remonto darbai buvo sustabdyti dėl technologinės darbų keliuose pertraukos.

Praėjusiais metais pradėjus Sargėnų viaduko kapitalinį remontą, atlikus dešinės pusės viaduko remonto darbus ir pradėjus darbus kairėje pusėje paaiškėjo, kad kokybiškam viaduko atnaujinimui bei maksimaliam eismo saugumo užtikrinimui reikalingi papildomi sijų galų remonto darbai ties statinio atramomis. Šie darbai buvo perkami organizuojant atskirą viešąjį pirkimą ir sudarant atskirą sutartį.

Vadovaujantis LR viešųjų pirkimų įstatymo nuostatomis, papildomi darbai buvo perkami organizuojant atskirą viešąjį pirkimą.

Šių metų kovą planuojama pasirašyti papildomų darbų sutartį ir viaduko remonto darbus pradėti jau balandžio pradžioje.

Rekonstruojant magistralinio kelio Kaunas–Marijampolė–Suvalkai pradžioje esantį Sargėnų viaduką šiemet suplanuoti papildomi sijų galų remonto darbai ties atramomis, taip pat kairės pusės viaduko pakloto įrengimo, šalitilčių įrengimo, dangos sluoksnių įrengimo, atitvarų įrengimo bei viaduko prieigų įrengimo darbai.

Darbų metu eismo organizavimas viaduku vyks kaip iki šiol, t. y., dešine viaduko puse, viena eismo juosta. Atsižvelgiant į vykdomus technologinius procesus, galimi tik trumpalaikiai eismo ribojimai, eismą kreipiant apylankomis per Sargėnų sankryžą.

Visus viaduko remonto darbus planuojama baigti iki šių metų pabaigos.
Sargėnų sankryžos estakada pastatyta 1993 m., paskutinis jos remontas buvo atliktas 2005 m.

Tiltų ir viadukų tvarkymas yra tarp svarbiausių bendrovės „Via Lietuva“ prioritetų.

Kiek tiltų yra blogos būklės

Valstybinės reikšmės keliuose Lietuvoje beveik 13 proc. tiltų yra blogos būklės, likusi tiltų dalis siekia 50–60 metų amžių, todėl artimiausiu metu ir jų būklė gali sparčiai blogėti.

Siekdama prailginti tiltų, kurių būklė dar yra patenkinama, tačiau nesiimant veiksmų gali sparčiai degraduoti, eksploatacijos trukmę, „Via Lietuva“ iniciavo viešąjį pirkimą tiltų elementų taisymo darbams. Šis sprendimas padės užkirsti kelią tiltų degradacijai ir užtikrins ilgesnį jų tarnavimo laiką.

Sudaryta sutartis leis paprasčiau organizuoti tiltų ir viadukų priežiūrą bei, esant poreikiui, atlikti nesudėtingus tiltų eksploatacijos trukmės užtikrinimo darbus: deformacinių tilto siūlių atnaujinimą ir pan. Taip bus užkirstas kelias sparčiam tiltų nusidėvėjimui.

Planuojama, jog vykdant šiuos darbus, per 2 metus, prevenciškai bus sutvarkyta iki 40 tiltų visoje Lietuvoje. Šių darbų kaina sieks apie 4 mln. eurų.

Akcinė bendrovė „Via Lietuva“ rūpinasi daugiau nei 21 000 km valstybinės reikšmės kelių, daugiau nei 1 500 tiltų, viadukų, tunelių bei daugiau nei 2 000 km pėsčiųjų ir dviračių takų. Įmonė siekia, kad šalies kelių infrastruktūra būtų nuolat plėtojama, atnaujinama bei modernizuojama, kurtų pridėtinę vertę valstybei, jos gyventojams ir taptų teigiamų pokyčių vizitine kortele šalies svečiams.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
LEA kviečia seną katilą keisti nauju šilumos siurbliu. Pasinaudojus skiriamomis dotacijomis galima sutaupyti net iki 90 proc. šilumos siurblio kainos
Reklama
6 Juodkalnijos perlai – kurį kurortą rinksitės jūs?
Reklama
Geras regėjimas be akinių ir kontaktinių lęšių – tik 699 Eur abiems akims, operaciją atliekant Vilniaus klinikoje „Naujas regėjimas“
Reklama
Gyvenimas ant upės kranto – Nemuno vingyje iškilo 38 sklypų kvartalas „Druskininkų slėnis“