Prieš ketverius metus pradėtas rengti konkursas įgauna vis naujų atspalvių. Jei pirmaisiais metais dalyvių buvo ne itin daug, o ir važinėjo jie aikštelėje tarp spalvotų kūgelių, tai šiemet pretendentų į saugiausio vairuotojo titulą laukė kur kas didesni išbandymai.
Norintys varžytis šiame konkurse pirmiausia turėjo įveikti atrankos barjerą. Tam dalyviai turėjo teisingai išspręsti testą, kuriame reikėjo pademonstuoti ne tik kelių eismo taisyklių žinias, bet ir pasidomėti VĮ „Panevėžio regiono keliai“ ir Panevėžio darbo rinkos mokymo centro įstaigų veikla.
Dvidešimt stropiausių dalyvių spalio 3-ią dieną buvo pakviesti į Panevėžio darbo rinkos mokymo centro Vairuotojų mokymo bazę, kurioje pretendentų laukė antrasis ir trečiasis etapai.
Antrojo etapo metu dalyviai buvo pakviesti išspręsti KET egzaminą. Daugiausia balų buvo skiriama tiems, kas padarė mažiausiai klaidų ir sugaišo trumpiausiai. Šitaip buvo atrinkta dešimt dalyvių trečiam, praktinio vairavimo etapui. KET egzamine geriausiai pasirodė nuolatinis šio ir kitų panašių konkursų dalyvis Virginijus Kaušakys. Jis padarė tris klaidas ir užduotį įveikė per 11 min. 33 sek.
Taip pat tris klaidas padarė, tačiau viena minute lėtesnis buvo Karolis Milinskas. Paaiškėjo, kad į finalinį etapą pateko visi dalyviai, kurie teste padarė ne daugiau kaip penkias klaidas. Visiems kitiems durys į finalą užsivėrė ir jiems liko tenkintis tik paguodos prizais.
Tiesa, organizatoriai padarė išimtį ir į finalą praleido savo jėgomis ten nepatekusias dvi moteris – Justiną Jelisnkaitę ir Rūtą Nedzelskienę.
Trečiasis etapas šį kartą nebuvo tik lengvas pasivažinėjimas, reikalaujantis vien tikslumo. Panevėžio darbo rinkos mokymo centro Vairuotojų praktinio mokymo vadovas Vytautas Šakėnas šį kartą vėl pasižymėjo išradingumu kuriant trasą ir dalyviams pateikė nemenką išbandymą.
Finalininkai privalėjo įveikti figūrinio vairavimo trasą, kurios dalis driekėsi per specialią slidžią dangą. Dalyviams reikėjo ne tik manevruoti, bet ir sustoti bei vėl pajudėti įkalnėje ant slidaus paviršiaus. Atrodytų, kad įgudusiam vairuotojui čia nėra kažko ypač sudėtingo, tačiau Vytautas Šakėnas nebūtų Vytautas Šakėnas, jei nesugalvotų papildomų akcentų intrigai padidinti.
Nuostatuose buvo paskelbta, kad dalyviai privalo trasą įveikti kuo greičiau ir kuo ekonomiškiau. Taigi, teko rinktis, ar važiuoti greičiau ir sunaudoti daugiau degalų, ar taupyti ir pademonstruoti blogesnį laiką. Abiems rezultatams buvo taikomi koeficientai, tad dalyviai turėjo atrasti aukso vidurį tarp greičio ir degalų ekonomijos.
Finalininkų pasirodymas buvo gana įvairus. Palyginimui verta paminėti, kad greičiausias dalyvis trasą įveikė per 4 min. 31 sek., o lėčiausias per 6 min. 31 sek. Atitinkamai skyrėsi ir degalų sąnaudos. Mažiausias užfiksuotas rezultatas – 6,5 litro šimtui kilometrų. Didžiausias skaičius – 8,6 l/100km.
Itin nepasisekė šio renginio favoritui, antrojo etapo laimėtojui Virginijui Kaušakiui. Vienoje iš trasos atkarpų lyderis visą dėmesį sutelkė į sustojimą ir pajudėjimą slidžioje įkalnėje ir pražiopsojo vartelius, kurių nekirtus jam buvo skirta diskvalifikacija.
Suskaičiavus visų finalininkų rezultatus paaiškėjo, kad šiais metais saugiausiu vairuotoju Panevėžio apskrityje galima vadinti Donatą Tebelškį, kuris šiame konkurse jau anksčiau buvo iškovojęs antrą vietą.
Nugalėtojui įteiktas VĮ „Panevėžio regiono keliai“ įsteigtas prizas – planšetinis kompiuteris.
Šiemet ant antrojo prizininkų pakylos laiptelio žengė Egidijus Gončauskas. Jam įteiktas išmanusis laikrodis. Trečią vietą laimėjo Karolis Milinskas, laimėjęs automobilinį vaizdo registratorių.
Moterų gretose geriau pasirodė Justina Jelinskaitė, o Rūta Nedzelskienė buvo diskvalifikuota už važiavimą ne pagal trasos schemą.