„Continental“ neįprastą testą atliko „Continental TechShow 2015“ metu. Bandymuose ant 2015 metų gamybos pirmosios serijos BMW ratų buvo sumontuotos 2000 metų pavyzdžio „ContiPremiumContact“ padangos, turinčios tiems metams įprastą konstrukciją ir protektoriaus raštą. Vėliau bandytojai ant 2000 metais pagaminto automobilio ratų sumontavo naujausio pavyzdžio „ContiPremiumContact 5“ padangas ir „Contidrom“ poligone atliko valdymo testus ant šlapios kelio dangos. Senas automobilis su naujomis padangomis pasižymėjo žymiai geresnėmis stabdymo ir valdymo savybėmis, todėl užduotis pavyko atlikti tiksliau ir saugiau, nors automobilis ir neturėjo elektroninių stabilumo sistemų. O štai naujo automobilio su senomis padangomis rezultatai buvo žymiai blogesni. Tai reiškia, kad net ir pažangiausios automobilio pagalbinės sistemos negali kompensuoti žymiai geresnių naujų padangų savybių, kuriomis nepasižymi senosios padangos.
Kadangi padangos labai įtakoja aktyvų saugumą, todėl tik pažangiausios aukščiausios klasės padangos gali užtikrinti trumpą stabdymo kelią, maksimalų valdymo tikslumą ir išilginį važiavimo stabilumą, taip pat padėti išvengti akvaplanavimo. Dėl to „Continental“ rekomenduoja montuoti aukščiausios kokybės padangas net ir ant senesnių automobilių, kadangi jos gali kompensuoti naujausių saugumo ir pagalbinių sistemų trūkumą. Šis testas taip pat atskleidė, kad net ir nauji automobiliai, turintys pažangiausias saugumo sistemas, geriausius rezultatus pasiekia tik tada, kai ant jų ratų sumontuotos padangos, kurios efektyviai perduoda dinamines jėgas į kelią ir jas paverčia sukibimu.