Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Vilniaus Edukologijos žiedas – vėl rekonstrukcija ir vėl... spūstys?

Sostinės žiedinė sankryža prie buvusio Edukologijos universiteto – kasdieną keiksnojama vairuotojų. Čia susikerta kelios eismo arterijos, tad spūstys šioje vietoje – dažnas reiškinys. Jos dar labiau išryškėjo pradėjus žiedinės sankryžos rekonstrukciją.
Edukologijos (Pedagoginio) žiedo rekonstrukcija
Pedagoginio žiedo rekonstrukcija / Lukas Balandis / BNS nuotr.
Temos: 1 Eismas

Vilniečiai nerimsta: kokia nauda iš Edukologijos žiedo rekonstrukcijos?

Dalis skaitytojų prašo stabdyti rekonstrukciją ir bent jau nebloginti situacijos. Pvz., skaitytojas Svajūnas L. ragina merą Valdą Benkunską stabdyti rekonstrukciją:

„Mere, Valdai Benkunskai , dar galite spėti suvaldyti situaciją ir atstatyti sankryžą į pradinę būseną, kol neprasidėjo rudens beprotybės ir kelių valymas nuo sniego. Gyvenkime draugiškai ir su galva“.

Kiti vilniečiai domisi: o kas čia keisis ir kokia iš to nauda miesto gyventojams. Nes ankstesnės Edukologijos žiedo rekonstrukcijos buvo „kaip kompresas nabašninkui“ – jokio esminio pokyčio. Skaitytojas Andrius primena:

„Perbraižė juostas, pridarė kalnelių, bet vis tiek rytais ir vakarais policija turi budėti. Jokio progreso.“

Edukologijos žiedo problemos

Šios žiedinės sankryžos problemos – dvejopos. Su vienomis susiduria automobilių vairuotojai, su kitokiomis – pėstieji, dviratininkai ir keliaujantys paspirtukais.

Viena vertus, saugos kalneliai nelabai veikia. Todėl iš T.Narbuto ar Geležinio Vilko gatvių įvažiuoti į žiedą piko valandomis – rimtas iššūkis.

Kitos eismo dalyvių dalies problema – labai ilga perėja, judant nuo buvusio universiteto degalinės ar banko kryptimi. Be to, per spūstis piktavaliai ar nedėmesingi vairuotojai stoja tiesiog perėjos zonoje.

Įvažiuojant į žiedą – pėsčiųjų salelės

Gabrielius Grubinskas, Vilniaus miesto savivaldybės Rinkodaros ir komunikacijos skyriaus ryšių su žiniasklaida specialistas sako, kad dviračių ir pėsčiųjų saugumo salelių įrengimas sprendžia būtent šių eismo dalyvių saugumo klausimus.

Juostų skaičius ir jų kryptys žiede nėra keičiamos, todėl pokyčiai nėra tiesiogiai susiję su eismu žiedu.

Saugumo salelės įrengiamos pagal T. Narbuto gatvėje tiesiamo dviračių tako projektą – jos būtinos, siekiant užtikrinti dviratininkų ir pėsčiųjų saugumą.

Saugumo salelėmis bus atskirtos pirmosios eismo juostos abiem kryptimis – tiek įvažiuojant į žiedą, tiek išvažiuojant iš jo T.Narbuto gatvės kryptimi. Iki šiol buvęs horizontalusis ženklinimas panaikintas ne tik dėl korekcijų įrengiant saugumo saleles, bet ir dėl viso žiedo remonto – jame klojamas naujas asfaltas.

Eismo organizavimas ir eismo juostų skaičius žiede užbaigus darbus nebus pakeistas.

Eismo organizavimas ir eismo juostų skaičius žiede užbaigus darbus nebus pakeistas.

Įvažiavime į T. Narbuto gatvę eismo juostos bus perbraižytos esamo nenaudojamo važiuojamosios dalies pločio sąskaita – dalis jo iki šiol buvo užbrūkšniuota. Išvažiuojant iš T. Narbuto gatvės į žiedą korekcijos bus atliekamos skiriamosios juostos sąskaita. Kaip ir iki šiol, įvažiavimui į žiedą skirtos 3, išvažiavimui – 2 juostos.

Pasak G.Grubinsko, dėl atnaujintos asfalto dangos eismas galės vykti sklandžiau.

TAIP PAT SKAITYKITE: Savivaldybė paaiškino, kas keisis po T.Narbuto ir Edukologijos žiedo rekonstrukcijos

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?