Panevėžyje tokios avarijos bene dažniausiai įvyksta Dariaus ir Girėno, Klaipėdos ir Projektuotojų gatvių sankryžoje.
Tiesą sakant, kitokių avarijų čia beveik ir nebūna. Dažniausiai priešpriešine kryptimi važiuojantys automobiliai susiduria jau standartine tapusioje situacijoje, kai vienas važiuoja tiesiai, o kitas suka į kairę.
Dažniausiai viskas vyksta pagal tą patį scenarijų: sukęs į kairę vairuotojas norėjo pabaigti manevrą, tačiau turėjo praleisti tiesiai važiuojantį automobilį, kurio vairuotojas per geltoną šviesą taip pat dar norėjo „prašokti“ sankryžą iki užsidegant raudonai šviesai.
Panevėžio apskrities vyriausiojo policijos komisariato Kelių policijos tarnybos viršininkas Virginijus Mačėnas sako, kad geltonas šviesoforo signalas, kuris ne mirksi, o nuolat šviečia, yra priskiriamas prie draudžiamųjų signalų.
Tačiau yra padaryta viena išimtis, kai per geltoną šviesą galima važiuoti, ir būtent tuo skubantys vairuotojai ir naudojasi.
„Gali važiuoti per geltoną šviesą tuomet, jei tau artėjant prie šviesoforo ši šviesa užsidegė staiga. Jei norint sustoti reikėtų staigiai stabdyti ir taip kiltų grėsmė eismo saugumui, važiuoti per geltoną leidžiama.
Bet vėlgi, vairuotojas juk mato, kai mirksi žalias šviesoforo signalas ir jau turėtų ruoštis stoti, tačiau pas mus būna atvirkščiai – vairuotojai dar didina greitį ir nori pravažiuoti sankryžą.
Būtent todėl sunku yra į kairę pasukti tos galimybės laukiantiems vairuotojams, o surizikavęs ir pabandęs išvažiuoti iš sankryžos gali gauti į šoną iš tiesiai skubančio vairuotojo.
Dėl šios priežasties sukantys į kairę savo manevrus yra priversti baigti jau degant raudonai šviesai. Sklandumo eismui tai tikrai neprideda“, – sakė V.Mačėnas.