Reklama sukurta Kvebeko pėstiesiems. Dideliame ekrane šalia gatvės pastatytas stendas, nukreipiantis pėsčiųjų dėmesį nuo eismo.
Principas labai paprastas. Pėsčiasis ekrane pamato savo skeleto atvaizdą. Iš pradžių iš tiesų labai linksma. Pėstieji prieš ekraną atlieka pačius įmantriausius judesius, o skeletas ekrane juos atkartoja. Ir kai žiūrovai pasiekia kone katarsį (juk smagu taip padūkti, pasitelkus technologijas), skeletą ekrane staiga „parbloškia“ pravažiuojantis automobilis.
Praeiviai, įsitraukę į šį žaidimą, netenka amo. Juk buvo taip smagu ir staiga še tau, kad nori – toks brutalumas. Manėte, kad žaidžiate su savo skeletu? Ne, tai buvo giltinė.
„Nieko nėra pavojingiau už šiuos sužeidimus. Prašome, naudokitės pėsčiųjų perėjomis“, – toks užrašas ekrane palydi užsižaidusius pėsčiuosius.
Moralas čia labai paprastas. Juk būtent taip ir nutrūksta žmogaus gyvybės siūlas gatvėje – labai netikėtai, kartais būnant pakylėtos nuotaikos. Giltinė išsiblaškiusius pėsčiuosius aplanko it perkūnas iš giedro dangaus.