„Easy drift“ principas labai paprastas – ant priekiniais ratais varomo automobilio galinės ašies uždedami ratai, kurių padangos apautos specialiu plastikiniu žiedu. Šis plastikinis žiedas slysta praktiškai ant bet kokios dangos.
Kaip sako mokymų instruktorius, lenktynininkas Rokas Markevičius, tokiais žiedais apauti ratai turi tik 30 procentų paprastos padangos sukibimo, todėl šiek tiek spustelėjus akceleratoriaus pedalą, iš karto juntamas automobilio nestabilumas kelyje.
Ant priekiniais ratais varomo automobilio galinės ašies uždedami ratai, kurių padangos apautos specialiu plastikiniu žiedu.
„Dažna avarijų priežastis – staiga pasikeitusi kelio danga. Važiuojant itin slidžia kelio danga automobilis nesisuka. Ir, nors transporto priemonė vis tiek nereaguoja, vairuotojas bando susukti vairą kuo daugiau. Tuomet, priekiniams ratams pasiekus geresnį sukibimą, automobilis pradeda nevaldomas slysti šonu. Panašiai gali nutikti ir nuo asfaltuotos kelio dangos užvažiavus ant žvyruotos, ar priešingai“, – sakė R.Markevičius.
Pramogos Lietuvoje tiekėjo - įmonės „Laisvalaikio dovanos“ - atstovai teigia, kad šią technologiją išrado prancūzas Alexandre'as Hayot, kuris po sunkios traumos lenktyniaujant, nenorėjo atsisakyti šios veiklos. Šeimos narių skatinamas nerizikuoti savo sveikata, išrado šį slydimo būdą. Taip važiuodamas prancūzas nerizikavo nei savo gyvybe, nei sveikata, tačiau užsiiminėjo tokia veikla, kuriai reikėjo visų jo gebėjimų, įgytų lenktynių metu.
Dalyviai pakaitomis važiavo dviem automobiliais, o didžiulė aikštelė ir patyrę instruktoriai užtikrino, kad automobiliai vienas su kitu nesusidurtų.