Antradienį vairuotojai turėtų suklusti. Ypač atvažiuojantys Vilniaus plentu į Klaipėdą. Bus uždaryta dalis rytinės žiedinės sankryžos, o alternatyvios eismo juostos suformuotos per žiedo vidurį.
Kaip aiškino Valdas Švedas, Klaipėdos savivaldybės Statybos ir infrastruktūros plėtros skyriaus vedėjas, vairuotojai turi būti atidesni, nes ties žiedine sankryža bus susiaurėjimas nuo trijų iki dviejų juostų.
Vaizdžiai tariant, žiedinė sankryža bus nebe apskritimo formos, o ovalo.
Pokyčiai tęsis iki rudens – tol, kol bus įrengtos rytinėje sankryžos pusėje suplanuotos požeminės perėjos.
Anot V.Švedo, buvo svarstoma perėjas daryti po vieną, galbūt eismui tai būtų patogiau trumpuoju laikotarpiu, tačiau išsitęstų viso žiedo rekonstrukcijos darbai.
Šiemet planuojama didžiąją dalį rekonstrukcijos darbų atlikti. Užbaigti sankryžos rekonstrukcijos darbus planuojama kitų metų pabaigoje.
Skaičiuojama, kad sankryžos rekonstrukcija atsieis 38,5 mln. eurų.
Darbus atlieka bendrovė „Kauno tiltai“.
Siekiant pagerinti sankryžos pralaidumą, joje rytų–vakarų kryptimi statomi du apie 400 metrų ilgio viadukai. Esama žiedinė sankryža rekonstruojama į „turbožiedą“, joje bus įrengtos požeminės pėsčiųjų perėjos, pėsčiųjų ir dviračių takai, apsauginiai atitvarai. Taip pat bus tvarkomos sankryžos prieigos.
Baltijos prospekto rekonstrukcija pradėta 2020-aisiais.